לקראת ההצבעה מחר במליאת הכנסת בנושא הגז פנתה היום (ראשון) ח"כ שלי יחימוביץ (המחנה הציוני)  באמצעות חשבון הפייסבוק שלה אל חברות וחברי חברי הכנסת בקריאה “אל תהיו חותמת גומי בהצבעה על מונופול הגז”.
 
"האצבע שלכם עשויה להכריע את עתיד החברה והכלכלה בישראל לעשרות השנים הבאות. תשתמשו בה. על תלחצו אוטומטית על "בעד". על הפרק סעיף כאילו, רק כאילו, טכני, של העברת סמכויות משר הכלכלה אריה דרעי לידי הממשלה. בפועל מדובר בסמכות לעקוף את הממונה על ההגבלים העסקיים, ולאשר לשותפות פרטית מונופול עוצמתי, דורסני ומפקיע מחירים מטעמים "מדיניים ובטחוניים" – סמכות שמעולם בתולדות המדינה לא הופעלה”, כתבה יחימוביץ.
 
 

הי זאת שלי, חברותי וחברי חברי הכנסת, מחר אל תהיו חותמת גומי בהצבעה על מונופול הגז. מחר האצבע שלכם עשויה להכריע את עתיד ה...

Posted by ‎שלי יחימוביץ‎ on Sunday, June 28, 2015

לדבריה ההצבעה מחר תהיה המגע היחיד של מתווה הגז עם מליאת הכנסת. "זו הזדמנות יחידה שלנו, 120 ח"כים, להשפיע - אחרי שלקחו לנו כל גישה, יכולת, מידע או מעורבות ששמורה לכל פרלמנט נורמלי בעולם – בנושא הכי דרמטי שיש ומשפיע לעשרות שנים, דרמטית, על הכל: יוקר המחיה, תעשיה, תעסוקה, העצמאות האנרגטית שלנו”, הוסיפה.
 
לחבריה באופוזיציה פנתה בקריאה שלא להתקזז עם שרי כולנו שלא ישתתפו בהצבעה.