ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביקר היום (רביעי) בבסיס מג"ב "יהודאי" בירושלים, שם קיבל עדכון על ההיערכות החדשה של הכוחות בשטח בהמשך להחלטות הקבינט מאמש, להמשך הלחימה בגל הטרור.



ראש הממשלה נפגש במקום עם השוטרים ולוחמי מג"ב, שחלקם נטלו חלק בסיכול הפיגועים בימים האחרונים.



נתניהו הודה ושיבח את השוטרים והלוחמים ואמר: "באתי לכאן קודם כל כדי לבטא את ההערכה שלי ושל השר לביטחון הפנים וממלא מקום המפכ"ל על העבודה היוצאת מן הכלל שאתם עושים, מצילת חיים, אמיצה, עם הרבה מאוד תושייה, מקצועיות, אבל בעיקר אומץ לב".



נתניהו הבהיר כי "אין שום תחליף לפריסת כוחות צפופה מאוד עם כושר ניידות, עם יכולת הגעה למקום הפיגוע או הימצאות במקום הפיגוע על מנת לסכל אותו בזמן אמת ועל מנת למנוע הידרדרות למצבים עוד יותר גרועים".



"יש לכם גיבוי מלא, ממני, מהממשל ומהעם בישראל, כדי לפעול בצורה הנחושה ביותר, קודם כל להציל חיים וגם להגן על עצמכם", הוסיף נתניהו.



כזכור, ועדת החוץ והביטחון אישרה היום את החלטת הקבינט הביטחוני לגייס 1,400 אנשי מילואים של מג"ב. הקבינט המדיני בטחוני, קיבל אתמול שורה של החלטות לטיפול במצב הבטחוני המעורער, בינהן  שילוב של שש פלוגות של צה"ל לסיוע למשטרה. הפלוגות יפעלו במתכונת "שילוב זרועות" עם משטרת ישראל, כלומר, פעילות משותפת של חיילים ושוטרים.