בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (חמישי) 4.5 שנות מאסר על סוחר עזתי, בעל היתר סחר עם מדינת ישראל, אשר העביר דרך "כרם שלום" לרצועת עזה מוצרי חשמל וסחורה אחרת, בכמויות מסחריות, בסך מאות אלפי שקלים ומכר את הסחורה לפעילי חמאס. בין הפעילים, להם נמכרה הסחורה, משוחררי "עסקת שליט", אוניברסיטת הטכנולוגיה והמדע ברצועת עזה ואחרים, כאשר הנאשם ידע אודות השימוש הצבאי שהארגון עושה במוצרים אלה לצורך ירי טילים לעבר ישראל ולצורך הקמת רשת תקשורת במנהרות חמאס.
כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מורן גז מפרקליטות מחוז דרום, בו הורשע הנאשם, מונה 11 אישומים, לפיהם הנאשם, איש העסקים ריאד משה ראוי, מכר בהזדמנויות שונות לפעילי חמאס ציוד רב, כגון מצברים, תעלות פלסטיק, כבלי חשמל ונחושת,  כבלי טלפון ועוד, בסכומים של מאות אלפי שקלים, כאשר כאמור הוא ידע כי מדובר בפעילי חמאס וידע כי הציוד, אשר מכר, הינו כזה אשר הארגון עושה בו שימוש למטרות טרור נגד מדינת ישראל.
כמו כן, במהלך מבצע "צוק איתן", מסר הנאשם ב-3 הזדמנויות שונות, לפעיל חמאס המתפקד כרואה חשבון במשרד ראש ממשלת חמאס, אשר ביתו הופגז ע"י כוחות צה"ל במהלך המבצע, כסף אותו הנאשם ביקש לחלק בין פעילי חמאס צבאיים. הנאשם הורשע לאחר ניהול הוכחות, בעבירות של מגע עם סוכן חוץ, מתן שירות להתאחדות בלתי מותרת, איסור פעולה ברכוש אסור ועוד.

"מתן שירות לפעילי ארגון טרור" 

בשלב הטיעונים לעונש ביקשה המדינה, באמצעות עו"ד מורן גז מפרקליטות מחוז דרום (פלילי), להחמיר עם הנאשם. בין היתר נטען כי "מתן שירות לפעילי ארגון טרור בדרך של מכירת מוצרים, כפי שעשה הנאשם, בהם חמאס עושה שימוש לירי טילים לעבר מדינת ישראל, מקנה קרקע נוחה לשגרת הפעילות הצבאית המכוונת נגד כוחות צה"ל. 
עוד טענה הפרקליטות כי "חומרת המעשים מתעצמת נוכח המצב הביטחוני בו ישראל מצויה במאבק מול ארגוני טרור, כאשר החשש לפגיעה בחיי אדם מירי טילים הוא ממשי, כך גם הסכנה ממנהרות שבהן ארגוני טרור מבריחים אמל"ח, מחדירים מחבלים לישראל ועוד, כאשר חלק רב מהציוד שמכר הנאשם קשור לתאורת המנהרות".
שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, יואל עדן, קיבל את עמדת המדינה, ציין כי מדובר בשורה ארוכה של מכירות, אשר בוצעה במשך תקופה ארוכה, ובציוד רב, המשמש לתשתית ולהוצאה אל הפועל של מעשי טרור  וגזר, כאמור, על הנאשם עונש של 4,5 שנות מאסר בפועל ו-100 אלף שקלים  קנס.