לאחר שפרסמו עשרות עריפות ראש, רציחות, ואיומים, מנסים בדאעש כעת לגרום לעוד ועוד אנשים להצטרף לשורות הארגון, כשהפעם מדובר במקרה מזעזע של אבו, אשר מחליט להקריב את בנו למען פיגוע טרור. בווידאו חדש, ששוחרר על ידי המדינה האסלאמית, נראה אב, תומך דאעש, אשר אומר שלום לבנו, שעומד להתפוצץ בתוך מכונית תופת, במהלך מתקפה משולבת. רק בשבוע שעבר פורסם על כך שהארגון מנסה לגייס צעירים לשירותיו, ומצד שני, נוקט ביד קשה כנגד צעירים שמפרים את הוראותיו.



הווידאו שוחרר ביום שישי, בערוצי המדיה החברתית של ארגון הטרור ואורכו, כ-23:07 דקות. בסרטון נראה הבן, כשלצידו אביו, כשהשניים מדברים על הכוונות שלהם לעשות את הפיגועים ולהפוך לשהידים. בסוף הסרטון אומר הבן לאביו כי הוא "גאה בו ושמח על מה שהוא מחליט לעשות", בעוד שהילד מאחל לאביו ש"בעזרת האל, תמות מות קדושים כמו שלי". 

בסרטון נראים לוחמי דאעש, אשר נמצאים בקרבות, מבצעים פעולות מוצלחות, וכמו כן, צילום כל תהליך המעבר של הנער, משיחה עם אביו, דרך הצצה למכונית התופת, לחיצת יד עם ילדים אחרים, וגם משחקים ביניהם. כמו כן, נראה הילד בסרטון מודיע כי הוא מתכוון לבצע את הפיגוע ולאחר מכן את האב מדריך אותו בכניסה לרכב, מכניס אותו אליו, ומאחל לו בהצלחה. בסוף הסרטון נראה הפיצוץ של הרכב שלו.