המחלקה לחקירות שוטרים תחקור את תלונתם של ג'וזף פרמיסנו ובני משפחתו, תושבי ירושלים, בחשד כי הותקפו על ידי שוטרי המחוז, בעת שפשטו על ביתם וחיפשו סמים. לטענתם שנחשפה היום (שני), השוטרים שלפו לעבר ראש המשפחה אקדח ואף אחד השוטרים תקף בבעיטה לעבר בטנו. לטענת פרמיסנו, השוטרים לא הזדהו בעת שפרצו לבית וכל זה בזמן שהוא עצמו לא היה במקום. הוא התקשר למשטרה ודיווח על חשד לפורצים כיוון שקיבל טלפון מבוהל מרעייתו, והילדים סיפרו על דפיקות פטיש מעבר לדלת ביתם כשהם אינם מזוהים כשוטרים.

"הם התנהגו כמו עבריינים, תשלחו ניידת", אמר פרמינסו לשוטרת ביומן והיא ביקשה לוודא את הפרטים עם אשתו אשר נמצאת במקום. כשהגיע אל ביתו, טוען פרמיסנו כי הוא נתקל בשוטרים בזמן שאינו ידע כי הם שוטרים וביקש לדעת את פשר מעשיהם. "אחד בעט בי בבטן והשני התנפל עליי ותקף אותי. אחר כך הוא כבל אותי באזיקים וזרק אותי החוצה", סיפר המתלונן. לדבריי המשפחה, בבית נמצאה אצבע של חשיש שהובילה למעצר האב ואחד מילדיו. בתום החקירה, שוחררו השניים בתנאים מגבילים. המשפחה המחישה את טענותיה על סמך סרטונים ממצלמות האבטחה בביתם שתיעדו חלק מהאירועים כביכול .

במשטרה דוחים את הטענות ומציינים כי השוטרים שהתדפקו על דלת המשפחה הזדהו כשוטרים וחרף זאת סירבו הנוכחים בדירה לפתוח את הדלת. "השוטרים הגיעו לאותה דירה על בסיס מידע שבדירה ישנם סמים שאכן נמצאו בתום החיפוש, במהלך החיפוש הותקפו השוטרים על ידי בני המשפחה ואחד השוטרים אף נחבל קשות, מה שהוביל בנוסף למעצר האב והבן. בתום חקירתם הם שוחררו בתנאים מגבילים", מסרו מדוברות משטרת מחוז ירושלים.