חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) הגיע אתמול בשעות הערב המאוחרות לבית החולים בילינסון, לאחר שחש ברע. בתום בדיקות שונות במהלך הלילה, הוכנס הבוקר (שבת) ח"כ חזן לחדר ניתוח, ועבר ניתוח בהרדמה מלאה. בהודעה לתקשורת מטעמו נמסר כי במהלך הניתוח התגלה וריד שניתק ויצר דליפה גדולה של דם. בסיום הניתוח הועבר חזן לחדר התאוששות, ושם ישהה חבר הכנסת בשעות הקרובות.  



"הבן שלנו, אורן חזן, מתאושש מהניתוח המורכב שעבר היום, הוא עדיין מורדם ואנחנו מחכים שיתעורר", סיפר ל"מעריב אונליין" אביו של חבר הכנסת, חה"כ לשעבר יחיאל חזן. הוא סיפר כי אמש חש בנו בכאבים בבטן, ומשטפי דם. "הבן שלי הגיע בכוחות עצמו בשעה 23:00 בלילה לבית החולים, עשו לו אולטרסאונד ולאחר שגילו במה מדובר הזעיקו את הפרופסור המנתח מביתו. היום הוא עבר את הניתוח והוא עדיין מורדם בחדר ההתאוששות. הוא יצטרך להמשיך להיות באשפוז לפחות ארבעה ימים, מדובר בניתוח לא פשוט שלדעתי נובע ממאמץ יתר", אמר האב.
 

ח"כ חזן מאושפז בשל דלקת סינוסים, נובמבר 2015. צילום ארכיון




נתניהו שוחח עם בני משפחתו של חזן


אביו של חזן סיפר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר לבית החולים, שוחח עם בני המשפחה ואיחל לחזן החלמה מהירה. כמו כן הגיעו עשרות טלפונים מחברי כנסת ומפעילי ליכוד שדרשו בשלומו של חבר הכנסת.

מספר שעות לפני שהגיע לבית החולים, פרסם אורן חזן סרטון דרך חשבון הפייסבוק שלו, בו ענה לשאלות הגולשים דרך הרשת החברתית. במהלך הסרטון גם סיפר על מצבו, ואמר: "הבטן כואבת לי עד עכשיו, אכלתי השבוע אחרי הלילה במליאה צלחת עם שוקו וקורנפלקס. הייתי בטוח שזה בגלל השוקו, מסתבר שלא". בעקבות הניתוח שעבר, בוטלה השתתפותו המתוכננת של חזן במשלחת ח"כים שאמורה לצאת מחר בבוקר לדרום אמריקה יחד יו"ר הקואליציה דוד ביטן, וחברי הכנסת נאוה בוקר, חיליק בר וחיים ילין.
 

"הרגשתי על הפנים": חזן הגיע להצבעה עם מכשיר אינהלציה


אין זו הפעם הראשונה שחזן, שעלה לכותרות בימים האחרונים לאחר שדווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכוון להדיחו מהוועדה לביקורת המדינה, מאושפז בבית החולים בלינסון שבפתח תקווה. בנובמבר האחרון אושפז חזן בעקבות דלקת סינוסים והתקף אסטמה קשה. בשל כך הוא אף נעדר היום מההצבעה על התיקון בחוק הגיוס. אז סיפר אז ל"מעריב אונליין" על מצבו מבית החולים: "התחלתי להרגיש רע כבר בסוף השבוע, אבל רציתי להיות בוועדת הכספים. הרגשתי על הפנים, הגעתי למיון והחליטו לאשפז אותי. מזל שהגעתי לפני השיא כדי לטפל בעצמי".



יומיים לאחר מכן, הגיע חבר הכנסת עם מכשיר אינהלציה למליאת הכנסת, על מנת להשתתף במהלך ההצבעות הממושכות על תקציב המדינה. "כל הכבוד שבאת, אני באמת דואג לשלומך", אמר נתניהו לחזן, שהגיע לאחר ימי האשפוז בבית החולים. 




"דואג לשלומך". נתניהו וחזן במליאה, נובמבר 2015. צילום ארכיון