ירדן ג'רבי, בת ה-27 מנתניה, הצליחה לגרום לרגעים נדירים של שמחה ואושר עילאיים ברחבי המדינה, כשזכתה במדליית הארד באולימפיאדת ריו 2016, ובעצם שברה בצורת של שמונה שנים, מאז המדליה האחרונה. דווקא בתקופה הזאת, כששאנחנו מתכתשים ונאבקים, שמאל-ימין צפון ודרום – אודות כל דבר כמעט, באה הג'ודוקא מנתניה ובמעשים על המזרן ובמלים מרגשות, איחדה את העם.



"מעריב" רוצה להחזיר לה, ולכולנו את התחושה המופלאה הזאת, של אחדות, פרגון ואהבה נטולת אינטרסים, וכאן אתם נכנסים לתמונה. שילחו סרטון קצר, של 5-10 שניות, עם הדברים שתרצו להגיד לירדן במשרד, בבית, עם הילדים, או אפילו עם אנשים שאתם לא מכירים, ואנחנו נדאג להעביר את זה למדליסטית הטרייה. את הסרטונים יש לשלוח ל-0502186738.

לאחר הקרב ג'רבי אמרה בדמעות: "היה קשה מאוד להתרומם אבל בעזרת שני הרשקו והצוות המקצועי, אני באמת רוצה להודות לכל מי שהיו סביבי ותמכו בי. אחרי האווירה אתמול וההפסד של שגיא מוקי, שהייתה קשה, אני מקדישה את המדליה הזאת לכל מדינת ישראל, לנבחרת המדהימה שלי, שאולי זה ספורט אינדיבידואלי אבל אנחנו נבחרת אחת. אני לא מאמינה, שיעירו אותי, הגשמתי את החלום שלי, הייתי אלופת עולם, יש לי מדליה אולימפית. אומרים שלישראלים אין את האופי, אז יש לנו את האופי, נתתי את הנשמה וזה משתלם, כל מי שאומר שישראלים לא יכולים להצליח, זה קורה".