סגור לצמיתות: המשטרה ביטלה היום (שני) לצמיתות את רישיון העסק של מועדון אלנבי 40 בתל אביב בעקבות התלונה של צעירה על אונס שעברה בשירותים במקום בסוף השבוע שעבר. משמעות הדבר היא שכדי לפתוח את המקום מחדש, יצטרכו הבעלים להגיש בקשה לרישיון עסק. 



כזכור, בשבת הגיעה נערה בת 17 וחצי למשטרת מרחב ירקון וסיפרה לחוקרים כי בעת שבילתה במועדון אלנבי 40, בלילה שבין שישי לשבת בשבוע שעבר, פגשה בצעיר שבילה במועדון ובשלב מסוים, לאחר ששתו אלכוהול במקום, אנס אותה בשירותים של המועדון.



לאחר התלונה הגיעו חוקרים למקום, אספו את מצלמות האבטחה ולאחר חקירה ופעילות מודיעינית, הצליחו לאתר צעיר החשוד באונס הצעירה ועצרו אותו. בעקבות הממצאים ולנוכח האירוע החמור החליטו לפנות בוקר במשטרה להוציא צו סגירה למועדון למשך שלושת השבועות הקרובים.



פרקליטו של החשוד, עו"ד ישר יעקובי, מתח במהלך הארכת המעצר השנייה של מרשו ביקורת על כך שהמתלוננת שטחה את סיפורה ברדיו: "חבל שהמשטרה לא הזהירה את הצעירה להוציא פרטים מהחקירה ומתלונתה בשלב הזה של החקירה, אולם אני מציע לחוקרים לבדוק את גרסתה של המתלוננת בחקירה אל מול גרסתה בכלי התקשורת שכן הדברים שהעלתה לא יכולים להסתדר ואינם מתיישבים עם הדעת".



עו"ד יעקובי אמר כי הצעירה סיפרה בראיון ליעל דן בגלי צה"ל, כי חוותה אונס כביכול על ידי מרשי, ואף לדבריה סיפרה על כך לחברתה הטובה, "אולם שכחה לציין כי אחרי אותו אירוע שהגדירה כאונס, היא המשיכה לבלות עם החשוד כחמש שעות לפחות ביחד עם חבריו, ולאחר מכן אף ביקשה להצטרף אליהם לנסיעה לאילת". 



"לא יעלה על הדעת שאחרי כל זה יכולה לטעון הצעירה לאונס, בעוד היא נשארת במקום ומבלה עם האנשים ובנסיבות לא ברורות פונה אחר כך למשטרה. הדברים חייבים להיבדק ואנו מאמינים כי האמת תגבר ומרשי ישוחרר".