העימות השלישי והאחרון בין המועמדים לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ והילרי קלינטון, התקיים היום (חמישי) לפנות בוקר. על אף שהסקרים מנבאים את זכייתה של קלינטון, אצל נציגי המפלגה הרפובליקנית בישראל אופטימיים ומרוצים לאחר העימות.

יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, עו"ד מרק צל, אמר היום ל"מעריב": "אני חושב שהעימות היה מוצלח מבחינת דונלד טראמפ. הוא הצליח קודם כל להראות שקלינטון איננה מסוגלת להודות בפשעים שהיא ביצעה בקשר לדואר האלקטרוני שהיא מחקה  ולעדות שקר שלה בפני הקונגרס וה-FBI. טראמפ גם הדגיש בצורה מוצלחת את הפער בניהם לגבי נושא ההגירה בארצות הברית. כשקלינטון אמרה שהאימיילים האלה הם תוצאה של פעילות רוסית נגד ארה"ב, הוא הפך את זה נגדה כאשר אמר שפוטין שיחק שח-מט עם ממשל אובמה בעוד אובמה וקלינטון בכלל שיחקו דמקה". 

מרק צל. "לא קלינטון נגד טראמפ, הממסד נגד מי שבא מחוץ לו". צילום מסך מתוך פייסבוק
נקודה נוספת שציין עו"ד צל כניצחון לטראמפ היה נושא דאעש ועיראק: "קלינטון רצתה להגיד שיש הצלחה בכך שהכוחות יוצאים ממוסול. טראמפ אמר שכל אנשי דאעש כבר ברחו מהעיר וממשל אובמה-קלינטון רק נתן את המזרח התיכון בידי איראן. זו הייתה התקפה רצינית של טראמפ". 

לגבי הסקרים הצופים את ניצחונה של קלינטון הגיב היו"ר: "אנחנו רואים מגמה חיובית, המרוץ מצטמצם למרות כל המאמצים של התקשורת ואנשי האקדמיה להוריד את טראמפ. הוא מצליח לצמצם פערים. יש לנו יתרון עצום על הדמוקרטית בפלורדיה למשל, שיש לה חשיבות גדולה" 
מהי הסיבה לצמצום הפערים? לדעת עו"ד צל הסיבה ברורה: "הפערים הצטמצמו כי הציבור לא אוהב את הילרי קלנטון. אני לא אומר שהוא אוהב את דונלד טראמפ, אבל הציבור רוצה את האפשרות לנקות את וושינגטון ולהחזיר את הממשלה לידי הציבור במקום כל המנהיגים שמשרתים את עצמם בלי שום קשר למה שהציבור רוצה, ועל כך מערכת הבחירות הזאת. לא הילרי קלינטון נגד דונלד טראמפ אלא הממסד מול מי שבא מחוץ לממסד כדי לעשות סדר בבירה וושינגטון".