המתלוננת המרכזית נגד השחקן משה איבגי התראיינה ל'אולפן שישי' בערוץ 2 ובפרומו שפורסם הערב (רביעי) במהדורה המרכזית הובאו חלק מדבריה. "באותו לילה אני נגעלתי מהגוף שלי. אני הרגשתי שהוא חילל אותי. התקלחתי שעה וחצי במים רותחים ולא הצלחתי להוריד את הטינופת שלו מהגוף שלי. הרגשתי שאני טמאה ולא רציתי לחיות", סיפרה בבכי.



הכתב גיא פלג שאל אותה: "יכול להיות שהייתם מיודדים והוא פרש לא נכון את הסיטואציה?". לכך ענתה המתלוננת תשובה חד משמעית: "לא, לא. אני יכולה להגיד לך שהייתי קרובה להרבה אנשים בתיאטרון, ברמה של חברות, של משפחה, אהבה. ברמה של אינטימיות. אותו אני לא הכרתי בכלל, לא היינו ידידים, לא היינו מכרים. היינו קולגות, לא ניהלנו שום שיחה מעולם. הוא רק ידע את השם שלי ואני ידעתי מי הוא כי הוא בן אדם מפורסם והוא היה כוכב. אבל לא הייתה לו שום לגיטימציה לעשות את מה שהוא עשה".



"אחרי זה עוד לתת לו פרס? הרי זה קרה בגלל שהוא שחקן"


בהמשך, שיתפה המתלוננת על כעסה בעקבות מתן פרס השחקן הטוב ביותר השבוע לאיבגי. "אם יש אנשים שחושבים שמגיע לו פרס בפסטיבל בינלאומי בחיפה, שזו העיר שלי, אז אני לא יכולה לשתוק. אני לא יכולה לתת לנשים בפייסבוק ולחברות כנסת להילחם את המלחמה שלי. לבוא ולהציג סרט בפסטיבל בינלאומי ועוד לתת לו פרס על שחקן? הרי בגלל שהוא שחקן הוא מסוגל לעשות את כל המעשים שעשה. לי זה קרה מאחורי הקלעים. אני לא הייתי פוגשת אותו בחיים אם לא היינו עובדים ביחד. לא הייתי עוברת את הדבר הזה אם לא היינו עובדים ביחד", אמרה.



משה איבגי (משמאל) מקבל השבוע את הפרס. צילום: גלית רוזן
משה איבגי (משמאל) מקבל השבוע את הפרס. צילום: גלית רוזן



עו"ד ליאת בהר-כהן, פרקליטתה של המתלוננת הוסיפה: "הוא היה צריך לעצור ולחשוב פעמיים. יש הבדל בין נגיד, להתפרנס, לבין לתת למישהו פרס. אני חושבת שפה היה צריך לעבור הקו האדום. התחושה של הבגידה החברתית אצל מתלוננות היא קשה מאוד".



כזכור, לפני כשמונה חודשים פורסמו עדויות של שורת נשים שהתלוננו כי איבגי הטריד אותן מינית ומילולית. לאחר שהוגשה התלונה הראשונה, נפתחה חקירה בעניין, שמתנהלת עדיין בימים אלו. למרות חקירה זו, הוחלט השבוע להעניק לשחקן את פרס 'השחקן הטוב ביותר' בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה - החלטה שגררה ביקורת רבה.