מרדף של שוטרים בסירת גומי אחרי חשוד על חסקה הוא לא משהו שרואים כל יום, אבל זה מה שאירע לפני מספר ימים בנחל זיקים בדרום. הסיפור החל לפני כחודשיים, כשהחשוד ניגש לאשה כבת 53 ברחוב באשקלון, תלש מצווארה שתי שרשראות זהב ונמלט מהמקום. 



בפעולה מהירה, גילו השוטרים שהחשוד מכר את הסחורה לאדם אחר. באמצעות מודיעין הגיעו הבלשים אל הרוכש ואיתרו ברשותו את הרכוש. לאחר חקירתו הצליחו להתחקות אחר מקום ביצוע העסקה ובכך להביא לחשיפת זהות החשוד במעשה.



החשוד שככל הנראה הבין כי אנשי החוק כבר בעקבותיו, ברח למקום מסתור ובמשטרה החלו בפעולות להתחקות אחריו. לפני מספר ימים, ולאחר איסוף מודיעיני, אותר מקום מסתורו של החשוד על גדות נחל זיקים. לאחר שתצפיות בלשים לעבר המקום הראו כי החשוד אכן נמצא, פשטו הבלשים על מקום מסתורו.



כשהבין שנחשף, קפץ לחסקה. מקום המסתור של החשוד. צילום: דוברות המשטרה
כשהבין שנחשף, קפץ לחסקה. מקום המסתור של החשוד. צילום: דוברות המשטרה



החשוד, שהבין כי נחשף, זינק מיד על חסקה שהיה שם והחל מנסה להימלט אך כנראה לא חשב שהשוטרים נחושים לתפוס אותו. אלו קפצו לסירת גומי שהייתה במקום והחלו דולקים אחריו, ואילו אחד הבלשים קפץ ישירות למי הנחל והצליח להשתלט על החסקה ולהתעמת עם החשוד עד שהושלם מעצרו והוא הועבר לחקירה במשטרה ונכלא. היום (חמישי) הוא יובא לבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו. 



"אנו לא נחסוך באמצעים ובמשאבים על מנת להגן על האזרח הנורמטיבי שומר החוק, בד בבד גם לא נחסוך באמצעים להגיע אל אותו אזרח מפר חוק ונדאג למצות עמו את הדין", ציינו במשטרה.