אב מבית שמש הואשם היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב כי ביצע כ-100 מעשי אונס, מעשי סדום ומעשים מגונים במשפחה בבתו. מכתב האישום עולה, כי האב ביצע את העבירות לאחר שסימם את בתו, כשהייתה בגילאים 15 עד 18. האב הודה בביצוע מרבית המעשים והפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, המעשים החלו סמוך ליום הולדתה ה-15 של הבת. תחילה נהג האב להציץ לה ולצלם אותה באמבטיה, ללא ידיעתה. על כך הוא מואשם בביצוע עבירה של פגיעה בפרטיות. בהמשך, הראה האב לבתו סרטי פורנוגרפיה, בין היתר כאלה המתעדים אונס, והסביר לה כי "אם הבחורה לא היתה מתנגדת, היא היתה נהנית מהמעשים".



לאחר תקופה קצרה, החל האב לעשות שימוש בתרופה מסוג ברוטיזולאם. מדובר בחומר השייך למשפחת הבנזודיאזפינים, קבוצת תרופות שמרגיעות, מביאות לרפיון שרירים ומשרות שינה. האב נהג לפורר שלושה כדורים כאלה בסלט שהכין לבתו, כדי שיוכל לבצע בה מעשים מיניים, בלא ידיעתה והסכמתה, וכדי למנוע ממנה יכולת להתנגד למעשיו. "החומר הפעיל בתרופה בה עשה הנאשם שימוש, הינו חזק וממכר, עם פוטנציאל רב לגרום תלות פיזית ופסיכולוגית", נכתב בכתב האישום.



כתב האישום מגולל עשרות מקרים שבהם נהג הנאשם להיכנס לחדרה של בתו, לאחר שנרדמה בהשפעת התרופה, לאנוס אותה ולבצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים. לעיתים התעוררה הבת וביקשה מאביה לחדול: "במעשיו המתוארים לעיל, בעל את המתלוננת, בת משפחתו, תוך שהוא מנצל את חוסר יכולתה לתת הסכמה חופשית וללא הסכמתה", נכתב. הבת אזרה אומץ והתלוננה במשטרה לאחרונה, כשהיא בת 23. בחיפוש שבוצע בביתו נתפסו מספר חבילות של כדורי הרדמה.