חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) הורד היום (שלישי) מדוכן הנואמים בכנסת על ידי אחמד טיבי (הרשימה המשותפת), שניהל את הדיון כיושב ראש. חזן עלה לדוכן ופתח את דבריו, כשהוא מכוונם לעבר טיבי: "השבוע שמעתי אותך מתבטא ואומר על 'חוק הדגל', שיעבור בכנסת ישראל ודורש שבכל מקום ילווה אותנו דגל ישראל, שאתה תפר את החוק הזה בבוטות". חזן פנה בשאלה לחבר הכנסת טיבי: "אני שואל ומנסה להבין, איך זה נראה שאתה יושב כאן והועלת להגיד בחוצפתך גם שאתה הוא הריבון?"



בשלב הזה טיבי קרא לחזן לחזור בו מדבריו בשל השימוש במילה 'חוצפה', שכן הוא נמצא בכובע של יושב ראש המליאה: "אני מבקש ממך לחזור בך. לא אומרים ליושב ראש 'בחוצפתך'", והוסיף: "אם לא תחזור אתה תורד מהדוכן".



חזן השיב לו כי הוא לא דיבר אליו כיושב ראש אלא כחבר כנסת וסרב לחזור בו. לאחר ויכוח סוער בין השניים הורד חבר הכנסת חזן מהדוכן וקרא לעבר טיבי: "לשבת פה ולהגיד שאתה תעבור על החוק ולקרוא לאנשים לעבור על החוק זו בושה". לאחר מכן שיגר אליו יושב ראש המליאה בערבית את המילה "אנזל" שמשמעותה "תרד" ופרץ ויכוח סוער בין השניים. 



אין זה העימות הראשון בין שני חברי הכנסת. לפני כשנה וחצי קרא חבר הכנסת טיבי לעבר חזן כי "יש לו פגם שעובר בירושה". לאחר מכן הוא נאלץ להתנצל על דבריו, חזר בו ואף ביקש שיסירו את דבריו מהפרוטוקל.