הופעה פומבית ראשונה: המועמדת הדמוקרטית המובסת לנשיאות, הילרי קלינטון, קראה הלילה (חמישי) לחדש את המאבק לארצות הברית יותר מכילה, למרות האכזבה מההפסד בבחירות שהציג לראווה את הפילוג בחברה האמריקאית. היא דיברה באירוע התרמה לקרן לרווחת ילדים בוושינגטון.



בנאום פומבי ראשון מאז הודתה בהפסד לדונלד טראמפ בשבוע שעבר, אמרה מזכירת המדינה לשעבר שאמריקאים רבים שואלים את עצמם האם ניצחונו אומר שהמדינה שלהם היא מה שהם חשבו. על כך היא ענתה: "האמינו בארצנו, הילחמו על ערכינו ואף פעם על תוותרו".



קלינטון הודתה שלא היה לא קל לבוא לאירוע: "היו הרבה פעמים בשבוע האחרון שכל מה שרציתי היה להתכרבל עם ספר טוב ולא לצאת מהבית לעולם".



"אני יודעת שרבים מכם מאוכזבים מאד מתוצאות הבחירות. גם אני, יותר ממה שאוכל להביע", אמרה הגברת הראשונה לשעבר, והוסיפה, כי "כמו שאמרתי בשבוע שעבר, הקמפיין שלנו מעולם לא היה על אדם אחד או אפילו בחירות בודדות. הוא היה על המדינה שאנחנו אוהבים, ולבנות אמריקה מלאת תקווה, מכילה ובעלת לב רחב".



"היא קראה לקהל להישאר מעורבים "למען ילדינו, משפחותינו וארצנו. ארצות הברית היא המדינה הגדולה בתבל והיא עדיין מקום שבו כל אחד יכול להצליח".