חשד לדקירה על רקע לאומני בדרום הארץ: צעיר כבן 20, תושב חורה, נעצר הבוקר (חמישי) במרכז הקניות One בבאר שבע, לאחר מאבק אלים מול מאבטח. הצעיר חטף את נשקו של המאבטח, פצע איש הביטחון והחל להימלט מהמקום. לאחר מרדף נתפס החשוד והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. המשטרה מתמקדת כעת בחקירת מניע לאומני לאירוע.



האירוע החל עם דיווח של צוות בלשים שהבחין בצעיר הולך בצורה חשודה, הם הורו לו לעצור וזה נמלט בריצה. כוחות מתוגברים של המשטרה הוקפצו למקום והשתתפו בסריקות אחר החשוד. בתום המרדף הרגלי הוא נעצר ובחיפוש שנערך עליו נמצא אקדח ועליו כתמי דם כשהוא מוסלק במכנסיו. 



מהמשטרה נמסר כי "תגובתם המהירה והנחושה של הבלשים הביאה למעצרו של החשוד בחטיפת האקדח מהמאבטח וסיכלה אפשרות לשימוש באקדח ולפגיעה באזרחים".



תקף ודקר גבר באשדוד



באשדוד תקף דקר תושב העיר בעל חזות דתית בן מיעוטים כבן 40 שעובד כ"עלטזאכן" ברחוב העצמאות בעיר. ממד"א נמסר בעקבות האירוע כי חובשים ופרמדיקים מעניקים לפצוע טיפול רפואי ומפנים אותו לבית החולים ברזילי כשהוא במצב קל עד בינוני עם פצע דקירה בגפיים. ככל שהחקירה מתקדמת מתחזק החשד, כי בניגוד לדיווח הראשוני, שמבוסס על דברי הקורבן, ייתכן והרקע לאירוע הוא פלילי. חקירת המשטרה נמשכת בשני המישורים. 



זירת הדקירה באשדוד. צילום: דוברות המשטרה

 
האירוע באשדוד, הבוקר. צילום: דוברות המשטרה