שדרנית גלגלצ, חן אלמליח, שפוטרה היום (רביעי) לאחר שהתבטאה בנושא הדריסה באום אל חיראן והביעה הזדהות עם מעשה הנהג הדורס הגיבה הערב בחריפות בפוסט בפייסבוק: "לא, לא תוציאו אותי סהרורית שתומכת ברצח, בשום אופן. אני לא העניין, העניין הוא כל מי שעמד אי פעם מול פינוי והרס של ביתו, אם מדירות של עמידר או אם משטחים שהמדינה פתאום החליטה שהם שלה ויש לה דברים חשובים יותר לעשות איתם, העניין הוא שכל אלו, מזרחים, בדואים, ערבים, האוכלוסיות החלשות ביותר במדינה, עומדים חסרי אונים. אני אבחר את הדרך להעמיק את הדיון ולהעלות את המורכבות שמעבר לכותרת פרובוקטיבית בפלטפורמה שאני אבחר. העיתונות, התקשורת וגלי צה"ל כחלק ממנה, מסתבר, לא יכולים להכיל את המורכבות הזו".



"אני מודיעה לכם שאין לי שום רצון לשתף פעולה עם הכוחות שיוצרים כותרות כמו 'שדרנית גלגלצ תומכת בפיגועי דריסה', בגלל הקלות הבלתי נסבלת שבה אתם מתירים דם של אנשים, בשביל עוד כותרת פרובוקטיבית - אז חבל על השיחות וההודעות, אני לא מתכוונת לענות ולשחק במגרש הזה. אני לא תומכת בפיגועי דריסה. אני לא אתן להם להפוך אותי לסהרורית שתומכת בהרג של אנשים, לא", האשימה. 



מוקדם יותר היום, כתבה אלמליח פוסט מעורר מחלוקת בפייסבוק בהתייחסה לפיגוע הדריסה באום אל חיראן, במהלך הריסת בתי הכפר. "גם אני הייתי דורסת שוטר אם היו מפנים אותי בכוח מהבית כדי לבנות יישוב לאנשים חזקים ממני, ואל תדברו איתי על חינוך", כתבה. לאחר שעות ספורות היא מחקה את הפוסט החריף מהדף האישי, אולם פעילי רשת הספיקו לתעד את הפוסט בצילום מסך בטרם נמחק, מה שגרר גל תגובות זועם ברחבי הרשת ואף החלטה לפטרה מהתפקיד.



הפוסט של אלמליח שעורר סערה. צילום מסך מתוך פייסבוק
הפוסט של אלמליח שעורר סערה. צילום מסך מתוך פייסבוק



"למי שמביע תמיכה בדריסת שוטר אין מקום להימנות על שדרי גלצ וגלגלצ. לכן החלטתי על סיום התקשרות מיידי עם חן אלמליח", כתב מפקד גלי צה"ל, ירון דקל.