כריס אנג'ל, אחד מאמני האשליות הבולטים בארה"ב, שב במוצאי שבת לבמה בלאס וגאס, יממה לאחר שאושפז בבית החולים אחרי שאיבד את ההכרה במהלך אחד הלהטוטים שלו מול הקהל.



אנג'ל (49) היה בעיצומו של המופע שלו "מיינדפריק לייב!" במלון לוקסור ביום שישי בלילה, כאשר באמצע התעלול שבו הוא לובש כתונת משוגעים ותלוי הפוך באוויר, הוא איבד את הכרתו מול הצופים שלא הבינו מה מתרחש. "איזו התנסות מחרידה!", אמר הצופה פיטר סהל, שתיעד את הדרמה והעלה אותה לפייסבוק. "עשר דקות בתוך המופע, כריס אנג'ל עשה את התעלול ההפוך והתעלף אחרי שהסתובב כמעט שתי דקות, ואז הם הורידו אותו. הוא הפסיק לזוז והמסך ירד. הייתה הפסקה של 15 דקות. כעת המופע מבוטל. מקווה שהוא בסדר!".



אנג'ל הובהל לבית החולים, אולם שוחרר כעבור שעות אחדות וביום שבת בלילה כבר חזר לבמה. בהודעה מטעמה של הסוכנת של הקוסם נמסר כי "במהלך ההופעה של יום שישי, בעת שניסה לבצע את תרגיל הבריחה המפורסם שלו כשהוא תלוי מהרגליים, הוא איבד את הכרתו. הוא הורד לבמה ונלקח לבית החולים, שם הוא עבר הערכה רפואית ושוחרר".



זו אינה הפעם הראשונה שבה אנג'ל מסתבך עם התעלול המורכב. לפני כארבע שנים הוא נפצע בכתף בעת שביצע את הלהטוט בטיימס סקוור בניו יורק, ובעקבות זאת הוא נאלץ לצאת לפגרה של עשרה שבועות מהמופע שלו.