רוב האנשים שבוגדים בהם יודעים זאת, אך אולי לא ירצו להודות בזאת בפני עצמם. במקרים כאלו כדי לברר את האמת, הדבר הכי טוב לעשות הוא לשאול את בני הזוג ישירות על הנושא, או לעקוב אחריהם או לשים להם רעל בפיצה. אבל אם אתם רוצים לדעת את האמת, כנראה שלא כדאי שתלכו לתכנית יוטיוב שתציג אותה בפומבי, בפני מיליוני צופים ברחבי העולם.

ונסה מוויסקונסין, ארה"ב, חשדה שהחבר שלה בוגד בה, לכן החליטה להשתתף בסדרת היוטיוב הפופולרית  To Catch a Cheater, כדי לבדוק האם היא פרנואידית או שיש סיבה לתת לחבר להריח בד ספוג כלורופורם. מדובר בתכנית היסטרית, בה בני זוג שחושדים שהצד השני שלהם בוגד בהם מבקשים מיוצרי הלהיט לצלם אותם בסתר. או אז בני הזוג נבדקים האם יעמדו בפני הפיתוי-בדמות גבר אישה שמפלרטטים אתם - או האם יבגדו.
לצערה של ונסה, היא גילתה שלא רק שחבר שלה הוא בוגד, הוא גם סוטה. בעוד היא צופה במתרחש ממסך מחשב, היא חזתה במחזה מזעזע במיוחד של מעללי החבר שלה. בסרטון בו צפתה, נראתה מישהי שמשחקת נערה בת 16 בהריון ניגשת אל החבר "במקרה" ברחוב, ואומרת לו שהטלפון שלה לא עובד והיא מנסה למצוא את חנות הטויז אר אס המקומית. לחרדתה של החברה, היא צפתה מהצד איך החבר שלה מפלרטט עם הנערה ההריונית, ואף שולח ידיים. 

ונסה האומללה ביקשה להשתתף בתכנית, כך אמרה למנחה לואיס מרסאדו, כי רצתה לראות מה החבר שלה עושה כשהיא לא בסביבה, תוך חשד כבד שהוא בוגד בה. כנראה שמה שנותר לה כעת הוא לזרוק את החבר הבוגדני אל תוך הים, קשור בתוך שק.