האם אתם מתאימים לזרוע הסייבר של השב"כ? שירות הביטחון הכללי הציג היום (חמישי) אתר אינטרנט חדש שיאפשר לציבור הרחב, כמו גם למועמדים פוטנציאלים לקריירה בשב"כ, להכיר את מה שניתן לחשוף על עשיית הארגון בעבר ובהווה, והכל בממשק אינטרנטי מתקדם וחוויתי. כמו כן הציג הארגון באתר האינטרנט אתגר לסייבר, במטרה למצוא את האנשים המתאימים לארגון. כחלק מרצון הארגון לגייס לשורותיו את טובי המוחות מתחום הסייבר והטכנולוגיה בישראל.



סרטון גיוס של השב"כ

באתר ישנה חידת סייבר טכנולוגית מאתגרת במיוחד. גאוני הסייבר שיצליחו לפתור את החידה, יוזמנו להגיש מועמדות לאחת מהמשרות הטכנולוגיות הייחודיות בחזית הטכנולוגיה ולהשתלב במסלולי הפיתוח והקריירה הייחודים והחדשים שמציע השב"כ למועמדים אלו.



כמו כן חשפו בארגון כי לצד ההתעצמות הטכנולוגית, מבוצעים מהלכי שינויי והתחדשות בגזרות העשייה המגוונות של השירות. בשנה האחרונה הגיע מספרם של עובדי הטכנולוגיה, סייבר ו-IT לכ-25% מעובדי הארגון. כלל המערכים שדרגו יכולותיהם, מסלולי הפיתוח, ההכשרה והקריירה שודרגו באופן משמעותי. זאת כחלק מהשינויים וההתאמות שמבצע הארגון בכלל מערכיו - המודיעיניים והמבצעיים, להתמודדות אל מול האתגרים בזירות השונות.



לאתר החדש