גורמים במרכז החיזוי האמריקאי הסבירו היום (שבת) כי הוריקן "אירמה" נחלש מדרגה 4 לדרגה 3, אך הוא צפוי להתחזק עם עזיבתו את קובה. מושל פלורידה ריק סקוט אמר כי "הסופה "אירמה כבר כאן וכעת היא מכה במדינתנו", הוא הוסיף כי 25 אלף אנשים כבר נותקו מצריכת החשמל במדינתו.
הוריקן "אירמה" חלף מעל קובה, שכמיליון בני אדם פונו ממנה, ובאיי הבאהמה, ונמצא בדרכו לכיוון פלורידה שבארצות הברית, כך נמסר ממרכז ההוריקנים הלאומי בארצות הברית. עוד נמסר כי הרוחות בעין הסערה מגיעות למהירות מירבית של 215 קילומטרים בשעה, וכי הן צפוייות להתגבר. עד כה, הסופה גרמה למותם של 22 בני אדם באיים הקריביים, ולהרס רב באזור.
במקביל, הוריקן "קטיה", שמוגדר ברמת סיכון 1, פגע ליד העיר טקולוטלה שבמקסיקו. כמו כן, מספר ההרוגים, כתוצאה מרעידת האדמה בעוצמה 8.1 שהתרחשה במדינה, עלה הבוקר ל-61. בתוך כך, לקראת הגעתה של הסופה לפלורידה, כ-5.6 מיליון מתושביה - יותר מרבע מאוכלוסיית המדינה - נדרשו להתפנות מבתיהם. כמו כן, לפחות 540 אלף בני אדם בחלקים שונים בג'ורג'יה נתבקשו אף הם לנטוש את מקום מגוריהם. 

הוריקן אירמה ברפובליקה הדומיניקנית. צילום: רויטרס

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה פרסם ביום שישי בשעות הערב קריקטורה בחשבון הפייסבוק שלו, ובה נראים אהוד ברק מני נפתלי ואלדד יניב כחלק משרשרת המזון. הקריקטורה משתמשת באזכורים שנראים באתרים אנטישמיים. הפוסט עורר היום (שבת) תגובות רבות ברשת. 
בתגובה לפוסט כתב בחשבון הטוויטר שלו ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק: "זה מה שהילד שומע בבית? מה זה, גנטיקה או מחלת רוח עצמונית? לא משנה. בכל מקרה כדאי מאוד שנממן לו פסיכיאטר, ולא אבטחה ונהג צמוד".
העיתונאי בן כספית כתב: "שפל חדש. מוטציה שטרם נראתה כאן. כמה הזוי ועלוב, ככה מפחיד". עיתונאי ברק רביד אמר כי "יאיר נתניהו מפיץ קריקטורות אנטישמיות בפייסבוק. וכספי המיסים שלנו מממנים לו את האבטחה. איזה פראיירים אנחנו".

דיוויד דיוק, לשעבר ראש ארגון הקו קלוקס קלאן הגזעני התייחס בחשבון הטוויטר שלו לפוסט של נתניהו. "הבן של נתניהו צייץ כי כי ג'ורג' סורוס שולט בעולם", והוסיף כי מדובר בפרסום רווי בתאוריות אנטישמיות.

הפרסום של יאיר נתניהו
לראשונה מאז מינויו: הנייה הגיע לביקור במצרים
מנהיג ארגון חמאס איסמעיל הנייה הגיע לביקור במצרים. בביקורו הראשון במדינה, הנייה הגיע דרך מעבר רפיח על מנת להיפגש עם בכירים בקהיר יחד עם בכירים נוספים בארגון על מנת לדבר על דרכים להקל על תושבי רצועת עזה ועל דרכי פיוס בין ארגון הפת"ח וחמאס. הוא צפוי להמשיך לביקורים בטורקיה ובקטאר. הנייה, שמונה במאי האחרון לתפקיד, הוא מנהיג חמאס הראשון שנבחר מתוך רצועת עזה.
ב-14 ביוני 2007 פוטר הנייה מתפקידו כראש ממשלה על ידי ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן אך הנייה סירב לקבל על עצמו את ההחלטה וכינה אותה בלתי חוקתית. הוא הצהיר בזמנו כי "ממשלתי תמשיך לנהל את העניינים ולקחת את האחריות הלאומית כלפי העם הפלסטיני".  על פי הפרסומים הנייה היה אחד המובילים בניסיונות להגיע לפיוס פנים פלסטיני עם אש"ף ואף הביע את רצונו לוותר על תפקיד ראש הממשלה במסגרת הפיוס הכולל. ב-2 ביוני 2014 הוא ויתר על התפקיד לטובת ראש הממשלה בהסכמה - רמי חמדאללה. 

איסמעיל הנייה. צילום: רויטרס
  
חיזבאללה: "אנשינו חשפו מתקן ריגול ישראלי שהוסתר בסלע בדרום לבנון"
חיזבאללה הודיע היום כי איתר מתקן ריגול ישראלי בדרום לבנון. בהודעה של הארגון שנתפרסמה בערוץ "אלך-מנאר" של הארגון הלבנוני, נאמר, כי "לוחמי ההתנגדות תפסו מתקן ריגול ישראלי, עם מצלמה תרמית לראיית לילה, שהוחבא בתוך סלע באזור כפר-שובא, ממערב לחוות שבעא בדרום לבנון".
בדיווח הוזכרו גם תרגיל צה"ל שנערך בצפון. "חשיפת מתקן הריגול הישראלי באה על רקע התרגיל הגדול שעורך האויב בצפון פלסטין הכבושה", נמסר בדיווח של "אל-מנאר".
הדיווח מגיע ארבעה שבועות לאחר הודעת הארגון, ב-13 באוגוסט, לפיה חשף מתקן ריגול ישראלי בהר אל-בארוכ, מול אגם אל-קרעון בבקעה המערבית.
בהודעה של מחלקת ההסברה של חיזבאללה נאמר אז, כי "נחשף מתקן ציטוט של האויב הישראלי באחת הגבעות האסטרטגיות הגבוהות בהר אל-בארוכ בבקעה המערבית, מול העיירה צרבין ואגם אל-קרעון".
"התברר כי המתקן פוצץ מרחוק לפני תקופה, מחשש שיתגלה, וחלקיו התפזרו לכל עבר, ובהם כבל חשמלי מיוחד, סוללות וכן חלקים של אנרגיה סולרית להפעלת המתקן", נאמר בדיווח. "המתקן הוסתר בתוך חומר מפיברגלס דמוי סלע, והודבק לאחד הסלעים הגדולים מול כל כפרי הבעקה המערבית, כולל הכביש הבינלאומי שמוביל אל הרי הלבנון המזרחיים".

מתקן הריגול לכאורה. צילום: התקשורת הלבנונית
יעלון: "מבחינה ציבורית - נתניהו חייב להתפטר"
שר הביטחון לשעבר קרא היום (שבת) לראש הממשלה בנימין נתניהו להתפטר בעקבות חקירות המשטרה נגדו. "מבחינה ציבורית, נתניהו חייב להתפטר היום ומיד", אמר יעלון באירוע שבת תרבות שנערך בנתניה. יעלון תקף ואמר כי "הגיע הזמן שהישראלים יונהגו בידי ראש ממשלה שלא נחקר על שום דבר". 
הוא הוסיף ודיבר על פרשת הצוללות. "אנשים לא מבינים עד כמה השחיתות פוגעת בגל אחד מאיתנו. תחשבו מה ניתן היה לעשות עם 2 מיליארד אירו במקום ללכת על עסקת כלי שייט שאין צורך בהם", אמר.