סיכול הברחת טלפונים סלולריים לאסירים ביטחונים: עשרה מכשירי טלפון סלולרי מאולתרים ושלושה כרטיסי SIM אותרו היום (רביעי) בתחתוניו של ילד בן חמש, בנו של אסיר ביטחוני שהגיע לבקר את אביו בבית הסוהר קציעות. האסיר הועבר לבידוד ונפתחה חקירה.
במסגרת ביקור מתואם הגיעה משפחתו של האסיר, תושב יאטה השפוט ל-12 שנים בגין קשר לגרימת מוות בכוונה וייצור חומר נפץ, אל בית הסוהר. במהלך הביקור המשפחה שהתה מעבר לזכוכית אך לקראת סוף המפגש ניתנה לילד האפשרות להיכנס ולחבק את אביו. ככל הנראה, המשפחה ניצלה את הרגע בו האב והקטין שהו לבדם על מנת לנסות ולמסור לו את המכשירים. 

כל פלאפון בגודל של חצי מצת
מהשב"ס נמסר כי כשהילד נכנס פנימה תנועות הגוף שלו ושל האב עוררו את חשד הסוהרים. הם תיצפתו על השניים והבינו כי משהו מוזר מתרחש. בשלב הזה הילד נלקח לחיפוש בו נמצאו בתחתוניו פלאפונים זעירים מאוד, כל אחד בגודל של חצי מצת. כיוון שמדובר בילד בן חמש שאיננו בר ענישה כלל, האב נשלח מיד לבידוד. נמסר כי האסיר לא יחזור לאגף ונבחנת הענישה לגביו. כמו כן יינקטו סנקציות נגד משפחתו בנושא ביקורים עתידיים.

יש לציין כי הילד אמנם עבר בידוק ביטחוני מקדים אך לא בצורה "פולשנית". בשב"ס מבהירים כי במהלך ביקורים של משפחות אסירים הם ערים לכך שיש תופעה של ניסיונות להסלקת פלאפונים ודברים אחרים. במקרים קודמים אף נעשה ניסיון להסלקה בתיק תינוקות. עוד נמסר כי הסוהרים מתורגלים ומתודרכים לגלות משנה זהירות וערנות כדי למנוע הסלקה כמו במקרה זה בו נתפס החשוד.