דרמה בליכוד: ל"מעריב אונליין" נודע כי השר המקשר בין הכנסת לממשלה, יריב לוין, איים על ח"כ אורן חזן שאם יגיע להפגנה במוצאי השבת הקרובה, החקיקה הפרטית שלו לא תקודם. ההפגנה אליה התייחס לוין, היא אירוע אותו יזם אתמול העיתונאי יועז הנדל שהודיע כי במוצאי השבת הקרובה יערוך הפגנה בכיכר ציון בירושלים בעד שלטון החוק.



ביום ראשון צפוי להעלות לוועדת השרים לענייני חקיקה חוק "למניעת ביקורי משפחות מחבלים" שקובע כי כל עוד ישנם חטופים בידי החמאס לא ניתן האפשרות למשפחות המחבלים לבקר אותם בבתי הכלא . ח"כ חזן לא אישר ולא הכחיש את הידיעה. 



"כגודל עוצמת ההתנגדות כך גודל ההתעניינות" אמר אתמול יועז הנדל למעריב. "אנשי ימין בולטים אמרו לי כי הם שוקלים בחיוב להגיע ועוד רבים אחרים" הוסיף הנדל, "אני לא מחפש כמויות ואני גם אעמוד שם לבד, אבל ההתעניינות הרבה מוכיחה שיש מספיק אנשים במחנה הלאומי שמרגישים לא נוח בהידבקות לשחיתות, לסיאוב, לחוקים מוזרים ולקמפיינים מוזרים נגד מי שאמורים לחקור את השחיתות". 



יריב לוין ונתניהו. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
יריב לוין ונתניהו. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



מספר חברי כנסת מהקואליציה הודיעו כי כי יגיעו להפגנה בשבת ביניהם חברי הכנסת רועי פולקמן ורחל עזריה מכולנו. חבר כנסת נוסף הוא יהודה גליק מהליכוד שאמר למעריב: "מהבוקר חשבתי והרהרתי ו'שיחקתי' עם המחשבה בראש. אני בהחלט שוקל בחיוב להגיע, עוד לא נתתי תשובה סופית כי אני עוד בודק ומגשש ורוצה לשמוע את התגובות בבית שלי". גם חזן הודיע כי יגיע להפגנה ויקרא לחברי כנסת נוספים להצטרף. 



ח"כ חזן לא אישר ולא הכחיש את הידיעה, אך מסר: "אם בקואליציה רוצים לעצור חוק עם חשיבות לאומית גדולה כל כך בשביל פוליטיקה זולה וישנה, אז אין חמור מזה ואני בטוח שיהיו לכך השלכות ציבוריות. אסור לנו להעניש את הציבור ובטח לא את משפחות החטופים בגלל פוליטיקה זולה".