על רקע הסופה שהתחוללה בסוף השבוע והחשש של המארגנים כי לא יגיעו מפגינים רבים בעקבות מזג האוויר הסוער, אלפי בני אדם הגיעו הערב (שבת) לכיכר הבימה בתל אביב כדי למחות נגד השחיתות השלטונית בישראל, לטענתם. בעקבות ההפגנה נחסמו רחובות רבים באזור. ההפגנה, שהחלה בפתח תקווה בשכונת מגוריו של היועמ"ש אביחי מנדלבליט מציינת השבוע 59 שבועות לקיומה ושבוע שישי רצוף בתל אביב. 

הפעם ההפגנה, שהתקיימה תחת הכותרת - "שנה חדשה, שחיתות ישנה", החלה בעצרת בכיכר הבימה ולא בשדרות רוטשילד, כפי שהיה בחמשת הפעמים הקודמות והמארגנים הפצירו בפעילים להגיע ולשמור על רצף ההפגנות. בין השלטים שהונפו: "מושחתים הביתה", "נעמוד על המשמר" ו"אחים במלחמה במושחתים". המפגינים חסמו את רחוב אבן גבירול סמוך לרחוב קפלן חלקם יושבים על הכביש וצעקו: "הם מפחדים".
שלטים נוספים שהונפו: "מחליפים את השיטה", "דרוש לחקירה", "לא ימין ולא שמאל - ישר". בין הנואמים הערב היו ראש המועצה לשעבר לביטחון לאומי, עוזי ארד, שיצא בקריאה לחקור לעומק את פרשת הצוללות ומוביל המחאה לאחר מלחמת יום כיפור.
ההפגנה נגד השחיתות השלטונית ממעוף הציפור

צילום: אבשלום ששוני


צילום: אבשלום ששוני



צילום: אבשלום ששוני



צילום: אבשלום ששוני



צילום: אבשלום ששוני



צילום: אבשלום ששוני


המארגנים, בראשם מני נפתלי ואלדד יניב, ביקשו מהמפגינים לתרום למען ארגון המחאה שתימשך לדבריהם מדי מוצ"ש. יניב טען: "המשטרה רוצה לפרסם בעוד שבוע או שבועיים את ההמלצות בתיק 1000, אבל מנדלבליט רוצה לדחות עד אחרי פסח. בושה, הוא חושב שלא נהיה ברחובות אבל הוא טועה. נהיה פה בכל מוצ"ש. הם מפחדים מעשרות אלפים ברחובות. יניב טען עוד שפרשת הצוללות היא מהמושחתות בתולדות המדינה. 
בתום הנאומים, המפגינים יצאו בצעדה לעבר קריית הממשלה ברחוב קפלן פינת דרך נמיר, כאשר חלקם נשאו בהפגנתיות מטריות והכריזו: "גם גשם וקור לא ירתיעו אותנו".

במשטרה מסרו כי הרחובות הבאים נחסמו לתנועת כלי רכב: רוטשילד-חשמונאים, יהודה הלוי-כרמיה, בי"לו-כרמיה, כרמיה-רוטשילד, רוטשילד-ברדיצ'בסקי, בי"לו-ברדיצ'בסקי, בן ציון-שד' תרס"ט, המלך ג'ורג'-בן ציון, דיזינגוף-תרס"ט, בי"לו-מרמורק, אבן גבירול-מרמורק.