השר אורי אריאל פנה היום (חמישי) במכתב לראש הממשלה שגם מוען לראש השב"כ נדב ארגמן, ובו בקשה לחקור לאלתר מי הקליט את יאיר נתניהו. השר אריאל מאיים כי  אם לא יטופל הנושא עד סוף החודש הוא ימנע משימוש בשירותי האבטחה העומדים לרשותו.


"אני פונה אליך כמי שאחראי על ועדת שרים לשב"כ ועל החלטתה בדבר אבטחת השרים להורות לרא"ש השב"כ לחקור לאלתר את הקלטת המאובטח, יאיר נתניהו, והדלפתה", נכתב, "בכוונתי להמתין עד סוף חודש זה לשמוע שאכן יש חקירה ומה תוצאותיה. לאחר תאריך זה, הנני להודיעך שאין בכוונתי להיעזר באבטחה של הממשלה".



ראש הממשלה בנימין נתניהו שב והתייחס היום לחשיפת ההקלטה. נתניהו אמר במהלך ישיבת הממשלה כי "נחצו כל הקווים האדומים בנואש הקלטות הסתר", וביקש משרת המשפטים איילת שקד לבחון חקיקה בנושא הקלטות במקום העבודה. דבריו של נתניהו באו לאחר ששרת התרבות והספורט מירי רגב אמרה כי "לא יכול להיות שאני לא אוכל לדבר חופשי ליד המאבטחים. אם ככה לא רוצה מאבטחים".

כזכור, בהקלטות מ-2015 נשמעים יאיר נתניהו וחבריו, ביניהם בנו של טייקון הגז קובי מימון, מדברים על הבילוי שלהם, ובחלק מהזמן הם נשמעים שיכורים ומטיחים בנהג דברים, מקללים יצאניות ומדברים על 20 מיליארד דולר שלכאורה הרוויח מימון האב ממתווה הגז.