בדרך כלל כשיש בחירות החשש העיקרי הוא משחיתות וזיוף קולות, מה שקרה לא מעט פעמים בעבר במדינות רבות בעולם. אבל באיטליה, שהולכת היום (ראשון) לבחירות, יש פחדים משלהם, למשל שהבטחה למין אוראלי תשפיע על תוצאות הבחירות, או לפחות כך טוענת הדוגמנית שעומדת מאחורי ההבטחה. פאולה סולינו, 28, הידועה גם כ"נערת הפומפה", טוענת שחשבון האינסטגרם שלה נחסם בשל טעמים פוליטיים. "עברתי על האינסטגרם שלי כהרגלי כשפתאום הוא נעלם. הייתי מאוד מופתעת", סיפרה סולינו לחדשות RT, והוסיפה שמעלום לא הפרה את המדיניות של הרשת החברתית, בה יש לה לא פחות מ-400,000 עוקבים.



לטענתה ההסבר היחיד לחסימה הוא ש"מישהו החליט שאני עלולה להשפיע על דעת הקהל הפעם". כזכור סולינו פתחה בקמפיין לקראת משאל העם באיטליה ב-2016, בו הבטיחה כי תבצע מין אוראלי בכל מי שיצביע 'לא'.  בזמנו אומנם לא נחסמה, אך לטענתה חסמו אותה כעת מחשש שתשפיע על תוצאות הבחירות הכלליות הקרובות באיטליה. "הקמפיין שלי לא היה בעל אוריינטציה פוליטית בלבד", הסבירה. "יצרתי את 'מסע הפומפה' (מסע אוראלי) כאקט של הבעת דעה על משאל העם וכדי להביא תשומת לב לנושא. בייסודו של דבר הייתי נגד הרפורמה החוקתית שהם הציעו".



הבטיחה מין אורלי לכל מי שיצביע נגד במשאל העם. צילום: אינסטגרם
הבטיחה מין אורלי לכל מי שיצביע נגד במשאל העם. צילום: אינסטגרם


סולינו לא הייתה לבד, וכמוה חשבו גם 19 מיליון מצביעים איטלקים (59%), שלבסוף דחו את ההצעה על הסף שנגעה לתיקון הסמכויות של הפרלמנט. משמעות הדבר עבור סולינו הייתה שהיא צריכה לבצע מין אוראלי במיליוני הגברים שהצביעו נגד ההצעה. כמובן שהיא הבינה מיד שלא תוכל לקיים את הבטחתה באופן מלא, והציעה במקום זאת שרק מיליון גברים יקבלו מין אוראלי. היא יצאה ל"מסע הפומפה" שלה אך לאחר 700 גברים בלבד נאלצה להפסיק, בטענה שכלב של ידיד נשך אותה בפניה. לקראת הבחירות הקרבות היא הייתה זהירה יותר ואמרה למצביעים: "תצביעו מכל הלב ומי שינצח יוכל לעבוד כדי ליצור עולם טוב יותר עבור כולנו, עבור הנוער והילדים שלנו".
 

סולינו טוענת שנחסמה בגלל מניעים פוליטיים. צילום: אינסטגרם
סולינו טוענת שנחסמה בגלל מניעים פוליטיים. צילום: אינסטגרם