ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, שבר שתיקה אמש וסיפר בראיון בלעדי לגיל ריבה על התקופה מאחורי הסורגים ועל מסע הרדיפה האישי שחש שהוביל לכניסתו לבית הסוהר. בעקבות כך, דן מרגלית, חברו לשעבר, טען הבוקר (ראשון) בתכניתם של דרור רפאל, ספי עובדיה ולאה גולדין ב-103FM כי "אין בדבריו של אולמרט על שומרי הסף מילה אחת של אמת". 



"אני חושב שהיו חסרים המון פרטים בראיון", קבע מרגלית, שהוסיף: "המראיין אפשר לאולמרט להתבכיין, אך לא שאל אותו את השאלות האמיתיות על חטא היוהרה, על כספי טלנסקי ועוד. במקום זאת, הוא דיבר עמו על השיחות עם שולה זקן. הדברים לא יצאו מספיק החוצה בראיון הזה לטעמי".



בהתייחס לתחושת הרדיפה שעליה דיבר אולמרט, אמר מרגלית כי "הוא דיבר שטויות. מה שאולמרט לא סיפר בראיון הוא שרוב החקירות כנגדו נפתחו כשהיה ראש עיריית ירושלים".



"למרות זאת", הוסיף, "הוא המשיך לטעון שהתיקים נגדו נסגרו ושמדובר ברדיפה. שימו לב שגם בראיון הוא לא התנצל על כלום ורק הצטער שגרם צער לבני משפחתו".



בסיום דבריו הסביר העיתונאי כי "אני לא מתקומם על הדברים שהוא אומר על עמיתיו הפוליטיים, אך כועס על ההתנפלות שלו על שומרי סף. אין במתקפה הזו מילה אחת של אמת".



עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן