זאב רוזנשטיין נשאר בכלא. ועדת השחרורים שליד שירות בתי הסוהר דחתה היום (שלישי) את בקשתו של האסיר לשחרור מוקדם. בהודעת הוועדה נאמר כי 

"לאחר ששמענו את טיעוני הצדדים ואת האסיר עצמו, ועיינו במסמכים שהונחו לפנינו, בתוכם חוות דעת רפואיות וכן חומר מודיעיני של משטרת ישראל ושל גורמי המודיעין של שב"ס, שאותו הורנו לחסות מכוח החוק, החלטתנו לדחות את בקשתו של האסיר לשחרור מוקדם על תנאי".

רוזנשטיין (64), בעבר היעד מספר אחד של המשטרה, הגיש בקשה דומה כבר לפני שנה, וגם אז נדחה. הוא נעצר בשנת 2004 והוסגר לארצות הברית, שם הורשע בקשירת קשר לייבוא סמים ונידון ל-12 שנות מאסר בפועל. בהמשך נידון לחמש שנים נוספות, בגין קשירת קשר לביצוע רצח. ב-2006 הוסגר לישראל להמשך ריצוי עונשו. 

לפני כשנה וחצי הגיש רוזנשטיין עתירה בדרישה לאפשר לו לצאת לחופשות מבית הסוהר על ידי שינוי הסיווג שלו. "את העותר לא מעניין דבר וחצי דבר אודות מאזן הכוחות בעולם הפשע הישראלי", נכתב אז בעתירה. עוד נכתב כי רוזנשטיין "אינו מעורה ואינו חלק מעולם הפשע הישראלי".

שמו של רוזנשטיין עלה גם בקשר לפרשה 512, בעקבות הטענה שיצחק אברג'ל ניסה להתנקש בו ב-2003 באמצעות פיצוץ מטען בצומת הרחובות אלנבי ויהודה הלוי בתל אביב. כתוצאה מהפיצוץ, שהתרחש בעסק להמרת כספים בשעה שרוזנשטיין שהה בו, נגרם מותם של נפתלי מגד, רחמים צרויה ומשה מזרחי ונפצעו 51 אנשים ששהו בסמוך, בהם רוזנשטיין.