כ-17 שעות לאחר רעידת האדמה בעוצמה של 4.1 שהורגשה הבוקר בעיקר בצפון הארץ, התרחשה הערב (רביעי) רעידת אדמה נוספת, שהורגשה באזורים נרחבים יותר – מצפון הארץ עד למרכזה. רעש האדמה הורגש בעיקר בגליל, בעמק יזרעאל, הגלבוע, בקריות, בעמק הירדן וברמת הגולן. גם תושבים בתל אביב דיווחו על רעידות של חפצים במשך כמה שניות. בפיקוד העורף צייצו כי הורגשה רעידת אדמה בצפון הארץ וכי הם מרעננים את ההנחיות כיצד יש לנהוג ברעש.
 מהמשטרה נמסר כי "במהלך השעה האחרונה הורגשה רעידת אדמה בצפון הארץ, באזור חיפה והגליל המערבי בעוצמה 4.5 (עפ"י המכון הגאופיזי). בתוך כך, מוקד 100 הגיב לכ-120 שיחות בהקשר זה ובהתאם שוגרו ניידות משטרה, אשר סרקו את השטח. לפי שעה אין דיווח על נזק או נפגעים". בארגון איחוד הצלה ציינו שעקב רעידת האדמה התקבלו פניות של אזרחים מודאגים, אבל לא נמסר על נפגעים. 

בעקבות רעידת האדמה בבוקר, שלוותה ברעידות משנה בעוצמה פחותה, רעש האדמה שאירע בערב גרם לבהלה ולדאגה בקרב רבים, החוששים מפני גל של רעידות אדמה. "פתאום הנברשת בסלון החלה לנוע, בעת שראיתי טלוויזיה. הרגשתי שמשהו זז ואחרי כמה שניות זה נגמר", סיפר דוד המתגורר ברמת גן. באזור קרית שמונה דיווחו תושבים על רעידת האדמה שהורגשה בעוצמה חזקה וגרמה לחלונות לרעוד ולמיטות ושולחנות לזוז קדימה ואחורה.


תושבת קיבוץ אפיקים שבעמק הירדן סיפרה למעריב אונליין כי "שכבתי במיטה והרגשתי שהמיטה זזה בעוצמה. זו היתה סיטואציה מאוד מפחידה". כזכור, בנובמבר 2017 נהרגו 168 אנשים ברעידת אדמה שאירעה בגבול שבין איראן ועיראק, והורגשה גם ברחבי ישראל. עוצמת הרעש עמדה על 7.3 בסולם ריכטר. כמו כן, גם בחודש ינואר 2017 הורגשה רעידת אדמה ברוב חלקי הארץ. מהמכון הגיאופיזי נמסר אז כי הרעש היה בעוצמה 5.6 בסולם ריכטר, ומקורו ממזרח לאי כרתים שביוון.