חשד לרצח והתאבדות: סלאביק מבשב וילנה יצחקבייב נמצאו מתים בדירה בפתח תקווה

סלאביק מבשב וילנה יצחקבייב אותרו אמש ללא רוח חיים עם פצעי ירי בדירה ברחוב עין גנים בפתח תקווה. גורמי רפואה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם. נבדק חשד שמדובר ברצח והתאבדות. 

לזירה אמש הגיעו שני הבנים של האישה, סמוך לשעה 20:00, לאחר שמשעות הצהריים לא הצליחו ליצור עמה קשר. כשהגיעו לדירה וראו את המראה המזעזע, התקשר מיד אחד מהם אל כוחות הביטחון. על פי החוקרים, האישה נורתה מספר יריות בעוד בגופת הגבר זוהתה ירייה אחת בלבד. 

אחד השכנים שנזעק למקום, הבחין בבן שצעק "הוא שתה ורצח אותה". שכנה בבניין מסרה למעריב: "היא היתה אישה מקסימה אשר התאלמנה לא מזמן, בעלה חלה ונפטר. בעלי אמר לי שיש לה בן זוג שמגיע לאחרונה והם נפגשים, אני בהלם ממה שקרה".

לידיעה המלאה

 

חשד לרצח והתאבדות בפתח תקווה (צילום: אלון חכמון)
חשד לרצח והתאבדות בפתח תקווה (צילום: אלון חכמון)

חשד לפיגוע דקירה בקרית ארבע: בן 22 נפצע בינוני, המחבל נעצר

גבר בן 22 נפצע באורח בינוני היום בפיגוע דקירה בציר הגיבורים בקרית ארבע. אזרח שנכח בזירה ולוחמי צה"ל עצרו את המחבל. הפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

פראמדיק מד"א חנוך זלינגר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע, גבר בן 22 מתהלך כשהוא בהכרה ודקור בכתף. מיד הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישה ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים שערי צדק כשמצבו בינוני ויציב".

לידיעה המלאה

היישוב היהודי בחברון (צילום: Jack Guez\ Getty Images)
היישוב היהודי בחברון (צילום: Jack Guez\ Getty Images)

פיגוע סוכל בשער שכם בירושלים: פלסטינית שלפה סכין מבגדיה ונעצרה

תושבת אבו דיס בת 50 נעצרה היום בשעות הצהריים לאחר שהגיעה לעמדת הבידוק בשער שכם, וכשהיא נמצאת מול המאבטחים ולוחמי מג"ב שלפה מבגדיה סכין ונופפה לעברם של השוטרים.

לוחמי מג"ב והשוטרים שהיו במקום והבחינו בחשודה מתקרבת לעברם, שלפו את נשקיהם והורו לה לעצור לאחר דין ודברים ביניהם. הלוחמים הצליחו להזעיק כח תגבור שהשתלט על החשודה, שנעצרה והועברה לחקירה. 

לידיעה המלאה

כוחות הביטחון באזור שער שכם (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
כוחות הביטחון באזור שער שכם (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

תאונה קטלנית בכביש 90: גבר נהרג בהתהפכות רכבו סמוך למפעלי ים המלח

גבר בן 22 נהרג הבוקר בהתהפכות רכבו בכביש 90, סמוך למפעלי ים המלח. כוחות מד"א שהועזקו למקום על מנת להעניק לו טיפול רפואי נאלצו לקבוע את מותו לאחר שאיתרו אותו ללא סימני חיים. במקביל, כוחות משטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירת נסיבות האירוע.

פרמדיק מד"א, בריאן בן דוד, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את נהג הרכב לכוד ברכבו כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. במקביל לפעולות החילוץ של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח".

לידיעה המלאה

התאונה בכביש 90 (צילום: אדיר אשכנזי)
התאונה בכביש 90 (צילום: אדיר אשכנזי)

גבר בן 30 נהרג בשריפת קראוון ביישוב נוב בדרום ברמת הגולן

גבר בן 30 נהרג אמש בשריפה במבנה ביישוב נוב שבדרום רמת הגולן. צוותי מד"א וכוחות הכיבוי חילצו אותו מהמבנה כשהוא ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו. הושגה שליטה על האירוע.

פראמדיק מד"א עומרי הוכמן סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות הכיבוי שפעלו במקום על מנת לכבות את המבנה שעלה באש. תוך כדי פעולות הכיבוי בוצעה על ידם סריקה בדירה והם חילצו אלינו גבר כבן 30 מחוסר הכרה כשהוא סובל מכוויות בכל חלקי גופו, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

לידיעה המלאה

שריפה ברמת הגולן (צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל)
שריפה ברמת הגולן (צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל)

נתניהו שוחח עם פוטין: "נעשה הכל כדי להביא את נעמה הביתה"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פרסם אמש סרטון בו הוא מספר כי הוא הוא "הרבה יותר אופטימי" בנוגע לנעמה יששכר, הצעירה הישראלית שמרצה מאסר ברוסיה. נתניהו, ששוחח אמש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אמר כי הוא הרגיש "שיש לו נכונות אמיתית להגיע לפתרון".

"אני לא יכול לפרט, אבל אנחנו נמשיך לעשות הכל כדי להביא את נעמה הביתה. ועד אז, נמשיך לחזק את המשפחה שלה וגם אותה", הוסיף נתניהו. דבריו מגיעים על רקע הדיווח בתקשורת הרוסית על כוונתו של פוטין להעניק חנינה ליששכר לקראת ביקורו בארץ.

לידיעה המלאה

פוטין, יששכר, נתניהו (צילום: נעם ריבקין פנטון, פלאש 90,רויטרס,באדיבות המשפחה)
פוטין, יששכר, נתניהו (צילום: נעם ריבקין פנטון, פלאש 90,רויטרס,באדיבות המשפחה)

שר החוץ האיטלקי: "הנחת צינור הגז בין ישראל לאירופה - לא פתרון לטווח ארוך"

שר החוץ של איטליה, לואיג'י די מאיו, התייחס היום במהלך ביקורו בטורקיה ל"הסכם איסטמד", שמטרתו לקדם הסכם הנחת צינור גז באורך של 1,900 קילומטר בין ישראל, יוון, קפריסין ואיטליה, ואמר כי "הוא לא יכול להוות פתרון לטווח הבינוני והארוך מבחינת העלות שלו ותהליך הבנייה".

ההסכם, שנחתם לפני כשבועיים וחצי בפסגה משולשת ביוון, שבה לקחו חלק ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטקיס ונשיא קפריסין ניקוס אנסטסיאדיס, הוא הסכם בין-ממשלתי, שמגיע בהמשך למזכר ההבנות שנחתם ב-2017. 

לידיעה המלאה

אסדת גז (צילום: רויטרס)
אסדת גז (צילום: רויטרס)

בהיקף של חצי מילארד ש"ח: ראש ארגון פשיעה נעצר בחשד לפרשייה כלכלית

בתחילת השבוע ביצעו כוחות משטרה גל מעצרים רחב היקף, שבמהלכו נעצרו לחקירה 36 חשודים - כך הותר אמש לפרסום.  בנוסף לעצור המרכזי בפרשה, נעצרו אף מספר חברים בארגונו ויעדים נוספים. החשודים שנעצרו הועברו לחקירה ביחידה המרכזית של מרחב לכיש וביחידת החקירות ברשות המס- מע"מ ת"א ויחידת יהלום ברשות המיסים, ומעצרם הוארך בבית המשפט לטובת המשך פעולות החקירה הגלויות.
 
בעת ביצוע גל המעצרים,  שבוצע במסגרת חקירת פרשת "קו האופק" שנחקרה מזה מספר חודשים נתפסו כספות, כסף מזומן רב וצ'קים על סך מיליוני שקלים, תכשיטים ומספר רכבי יוקרה. בנוסף, כחלק מפעולות החקירה נסגר בצו בית משפט עסק ״צ׳יינג״ ששימש ציר לעבירת הלבנת הון והוקפאו נכסים בשווי עשרות מיליוני ש"ח.

לידיעה המלאה

אזיקים, משטרה (צילום: פלאש 90,יוסי זמיר)
אזיקים, משטרה (צילום: פלאש 90,יוסי זמיר)