משרד הבריאות עדכן היום (שבת) את נתוני התחלואה בנגיף הקורונה בישראל. מהנתונים עולה כי ביממה האחרונה נרשמו 175 מקרי הידבקות חדשים מתוך 12,065 בדיקות שנעשו. בכך עלה מספר הנדבקים ל-18,876 בסך הכל, בהם 3,216 פעילים. 33 חולים במצב קשה, מתוכם 25 מונשמים, 42 במצב בינוני ואילו היתר במצב קל.

לידיעה המלאה

שלושה מאבטחים במעון ראש הממשלה נמצאו חיוביים לקורונה

ממשרד ראש הממשלה נמסר כי במסגרת בדיקה שגרתית שנערכה מעון רה"מ, נמצאו שלושה מאבטחים המופקדים על שמירה מחוץ למעון כחיוביים לנגיף הקורונה. עוד נמסר כי הבדיקה שערך רה"מ נתניהו יצאה תקינה, וכי הוא אינו דרש לשהות בבידוד כיוון שהמאבטחים שנמצאו חיוביים אינם שוהים בסביבתו.

לידיעה המלאה

בקבוק תבערה הושלך לעבר בניין עירייה ביפו; משאית הוצתה סמוך לבי"ס

לילה סוער ביפו: במהלך הלילה התרחשו שני אירועי הצתה בעיר המרכזית. במקרה אחד, הובערה משאית של חברת "מי עדן" שחנתה מול בית הספר החשמונאים בעיר. הבעירה הסבה נזק רב למכוניות שחנו בסמוך לרכב שעלה באש. צוותי כבאות והצלה הגיעו לזירה ומסרו דיווח למשטרה, שהחלה בבדיקת נסיבות האירוע.

ההצתה ביפו (צילום: אנשי הדממה בפייסבוק)

בנוסף, בקבוק תבערה הושלך לעבר בניין השייך לרשות המקומית של תל אביב, הממוקם ברחוב ציהתלי 26 בעיר. במהלך האירוע, נעקר חלון בבניין ממקומו, ופנימה נזרק בקבוק פלסטיק מלא דלק שהובער. בעקבות השריפה נגרם נזק לאחד המשרדים בבניין.

לידיעה המלאה

הישראלים יצאו לטייל: אלפים בשמורות הטבע וחופי הרחצה, עומס חריג בכנרת

מאז הסרת הסגר ופתיחת החופים, חופי הכנרת ואתרי הטבע, המסעדות ומקומות הלינה באזור הכנרת, בגליל וברמת הגולן, הפכו למוקד עלייה לרגל. למעלה מ-50 אלף מבקרים הגיעו בסוף השבוע לחופי הכנרת, שחלק גדול מתוכם נסגר לכניסה בשל העומסים.

עומס בחופי הכנרת (צילום: יונתן יחזקאל רשות הטבע והגנים)
עומס בחופי הכנרת (צילום: יונתן יחזקאל רשות הטבע והגנים)

באיגוד ערים כנרת סגרו אתמול את כל 15 חופי האיגוד בשל עומס מבקרים. גם ביום שישי החופים הפכו למוקד של מבקרים מכל הארץ ובאיגוד נאלצו לסגור לסירוגין חלק מהחופים לכניסת מבקרים. לעיתים, מבקרים מצאו מפלט גם בחופים לא מוכרזים והחנו את כלי הרכב בשולי הכביש ואפילו על מדרכות וכל פיסת קרקע פנויה.

לידיעה המלאה

דיווח בבריטניה: יהודי נדקר בצפון לונדון, הדוקר נעצר ע״י המשטרה

חשד לאירוע אנטישמי בלונדון: המשטרה בבריטניה עצרה אדם בשנות ה-40 לחייו בחשד לניסיון רצח, לאחר שדקר גבר חרדי בשנות ה-50 לחייו בשכונת סטמפורד שבצפון לונדון - כך דווח אתמול בעיתון ״המירור״ במדינה ובכלי תקשורת נוספים.

זירת האירוע בלונדון
זירת האירוע בלונדון

בנוסף נמסר כי התוקף עצמו נפצע באורח קל בעת ההשתלטות אליו, שנעשתה ככל הנראה על ידי מספר עובדי בניין ששהו באזור האירוע. הוא פונה לבית חולים עם פגיעות ראש קלות.

לידיעה המלאה

תושב רהט בן 32 נעצר בחשד שתקף את אשתו ההרה; מצבה אנוש

גבר בן 32 מרהט נעצר אתמול בחשד שתקף את אשתו ההרה וגרם לה לחבלת ראש משמעותית, כאשר היא מוגדרת במצב אנוש. כוח משטרה הגיע למקום וזומנה מעבדה ניידת של חטיבת הזיהוי הפלילי אשר החלה באיסוף ממצאי זירה. מעצרו הוארך עד יום ראשון.

לידיעה המלאה