סוף שבוע קטלני בכבישים

אוליבר קלארק, בן השנה ורותם זיסק בן ה-35 נהרגו אמש, ושלושה נוספים נפצעו בתאונה בין רכב פרטי לג'יפ בכביש 77 סמוך לשדה יעקב שבעמק יזרעאל. זיסק סטה עם רכבו והתנגש בג'יפ, בו שהו ארבעה בני משפחת קלארק ובהם התינוק. מצבו של אביו בן ה-40, שנהג ברכב, הוגדר קשה, אמו ואחותו בת השש נפצעו באורח בינוני.

מחקירה של בוחני התנועה במחוז חוף במשטרה עלה כי הנהג הפוגע, שסטה מהנתיב, נשא עמו 15 הרשעות קודמות, האחרונה הייתה ב-2018. הוא אף נשפט בגין שימוש בסמים. ברכב שבו נסע נמצאו מיד לאחר התאונה בקבוקי אלכוהול ובמשטרה חושדים שהוא נהג תחת שכרות.

לכתבה המלאה לחצו כאן

רוכב אופנוע בן 40 נהרג בבוקר שישי לאחר שנפגע מרכב ברחוב רמז פינת תש"ח בראשון לציון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה קבעו את מותו. בתאונה נפצע באורח בינוני ילד בן 7 שהורכב על האופנוע. הוא פונה לבית החולים "שיבא" בתל השומר כשהוא סבל מחבלות בגפיים ובראש. נהגת הרכב, אשה כבת 30, לא נזקקה לטיפול רפואי.

כמו כן, בתוך שעות בודדות, גבר בן 61, תושב בוקעתא, נהרג בתהפכות טרקטור בשטח חקלאי סמוך ליישוב, וארבעה נוספים נפצעו באורח קשה בתאונות דרכים שאירעו ברחבי הארץ.

לכתבה המלאה לחצו כאן

בפעם השנייה בתוך פחות מיממה: שריפה פרצה בעוטף בעקבות בלוני תבערה

צוותי כבאות והצלה פעלו היום יחד עם צוותי רשות הטבע והגנים לכיבוי שריפת קוצים שפרצה בתחום מועצה אזורית אשכול. חוקר שריפות מכבאות והצלה לישראל מחוז דרום קבע כי השריפה נגרמה מבלון תבערה ששוגר לעבר העוטף מרצועת עזה. 

מדובר בשריפה השנייה שפרצה בעוטף ביממה האחרונה. אמש, פעל צוות כיבוי והצלה יחד עם צוות קק"ל ורט"ג בשריפת קוצים שפרצה בתחום המועצה האזורית אשכול. גם כאן, נקבע כי השריפה נגרמה מבלון תבערה.

כזכור, מטוסי קרב של צה"ל תקפו בלילה שבין חמישי לשישי אתר אמצעי ייצור אמל"ח של החמאס ברצועת עזה בעקבות ההצתות המכוונות.

לכתבה המלאה לחצו כאן

חמישה אנשים נפצעו קל משריפה שפרצה בסמוך לסחנה

שריפה התקלחה היום בחניון גן השלושה שבסמוך סחנה, וכתוצאה מכך חמישה אנשים שאפו עשן ונפגעו באורח קל. כמו כן, כתוצאה מהשריפה עשרה כלי רכב במקום עלו באש.

בנוסף, שריפה פרצה במועצה המקומית בראמה שבגליל, כוחות משטרה פעלו לפינוי יותר מחמישים בתים בשכונה וסגרו את הכביש המוביל לשם.

לכתבה המלאה לחצו כאן

צוערת בקורס קצינים התמוטטה ונפטרה

שילי ווסטלנד, צוערת בבה"ד 1, התמוטטה ביום שלישי האחרון כתוצאה מאירוע רפואי, ופונתה לקבלת טיפול בבית חולים, אך אמש, נקבע מותה. מצה"ל נמסר כי המקרה יבדק על ידי צוות מומחים של חיל הרפואה והוסיפו כי "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה". כמו כן, עם קביעת מותה, עלתה הצוערת לדרגת סגן-משנה. 

"יש לי חור בלב", כך ספדה לה אמה יפעת, בעמוד הפייסבוק. "הצלחת בחיך הקצרים להביא כל כך הרבה אנשים שאוהבים אותך, את היית מגנט. זה לא נתפס, רוצה להתעורר מהחלום בלהות הזה".

לכתבה המלאה לחצו כאן