מי שומר על ילדי הגן? כחודשיים לאחר שהורים לילדים בגן עירוני בנס ציונה התלוננו במשטרה על כך שהגננת נקטה אלימות כלפי חלק מהילדים בגן, ולאחר שהיא הושעתה עד לתום החקירה, בימים האחרונים התבשרו כי אותה הגננת החלה לעבוד בגן בראשון לציון.



ההורים הביעו כעס וזעזוע עמוק על כך שלדבריהם, הורים בעיר הסמוכה סבורים בתמימותם שהם שולחים את ילדיהם למקום בטוח, בלי לדעת שהגננת חשודה באלימות.



"אין לי בעיה שאם היא תצא זכה וחפה מחקירת המשטרה היא תעבוד שם, אבל ההורים בראשון לציון לא צריכים לעבור את מה שעברנו. גם אם לא יקרה שם כלום, עצם הגילוי יזעזע אותם", מסביר ל"מעריב" י', אב לילד בגן בנס ציונה.



"זה טמטום של המדינה שבעיר אחת מעיפים גננת עד להודעה חדשה ובעיר השכנה זה נראה למישהו הגיוני לתת לה לעבוד בגן. אני לא רוצה שההורים בגן שם יעברו את מה שאנחנו עברנו, ולאהייתי רוצה להיות במקומם ולגלות שגננת שנזרקה מעיר אחת, עובדת בגן בעיר אחרת, כאילו דמם של אותם הילדים מופקר או שווה פחות.



"זה מוציא אותי מדעתי", מוסיף י', "אם היא לא ראויה בנס ציונה, היא לא ראויה לעבוד בשום עיר". ממחוז מרכז של משרד החינוך נמסר בתגובה: "הנושא מצוי בחקירת משטרה ומטופל בנציבות שירות המדינה. נפעל בהתאם לממצאי החקירה ולהמלצות הנציבות".



מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בבירור מול משרד החינוך, ובלב זה איננו יכולים להתייחס לטענות בשל צנעת הפרט".