לאחר שנתיים של משא ומתן: ועד עובדות הצהרונים בירושלים המאוגדות בכוח לעובדים חתמו על הסכם קיבוצי שני מול עיריית ירושלים והמינהלים הקהילתיים. במסגרת ההסכם יהנו 900 העובדות - גננות וסייעות, מתוספות ותק משמעותיות חודשיות, הגדלת שכר שעתי לסייעות, בחירה בעבודה בקייטנות בפסח ובחופש הגדול ותוספות תשלום על עבודה זו. כמו כן, העובדות יקבלו תוספת לשי לחג והוגדרו תוספות עבודה בתשלום על חפיפה בין משמרות ונקיונות בסוף יום העבודה.



מרי לוי ידיד, חברת ועד העובדות, התייחסה לכך ואמרה כי "חבל שנדרשנו לאיים בשביתה כדי להגיע להסכמות ולהצליח להתקדם, זה מרגש ומשמח שהגענו להסכם מצוין לעובדות, לאחר עבודה מאומצת של כולנו. זו הסיבה שאנו פועלות ונאבקות יחד, וזו תחושה נהדרת שזה הוביל לתוצאה טובה".



ראומה שלזינגר, ראשת מטה מרכז בכוח לעובדים: "אנו ממשיכים לדבוק בעמדה כי עובדות הצהרונים והגנים אינן רק בייביסטר אלא עובדות חינוך ועל כן יש להבטיח כי יתקיימו פרקי זמן למשוב מקצועי בין המשמרות וכל זאת בתגמול הוגן". תמר אוחנה, המלווה את עובדות הצהרונים מטעם כוח לעובדים הוסיפה כי "העובדות עמדו יחדיו לאורך כל הדרך, והסכם זה מבטיח ביטחון לעובדות, כמו גם להורים ולמעסיקים, כי שנה הבאה תהיה שנה של עבודה יציבה תחת הסכם חתום".