בהשקעה של 140 מיליון שקלים ולאחר שלוש שנים של בניה, ייפתח החודש הקמפוס החדש של הקריה האקדמית אונו בירושלים. הקמפוס נבנה ע"י אביקם ושרון יוחנן מבעלי "זול ובגדול", רשת הסופרמרקטים הירושלמית. הקמפוס החדש של הקריה האקדמית אונו בירושלים ישלב את הטכנולוגיות החדשות ביותר ואת דרכי ההוראה המתקדמות ויעניק לסטודנטים חווית לימודים אחרת.

הקמפוס בנוי על שלוש קומות בשטח כולל של כ- 13,000 מ"ר, וכולל אודיטוריום גדול ובו 450 מקומות, ספריה חדישה, אולמות הרצאות מאובזרים במכשור מולטימדיה המתקדם ביותר בארץ וכן גישה נוחה לתחבורה ציבורית וגם חניון ובו 250 מקומות חניה. המבנה החדש יאחד בתוכו את שני הקמפוסים הקיימים בירושלים: הכללי והחרדי ויציע לסטודנטים 20 תוכניות לימוד שונות במסגרת הפקולטות למשפטים, חינוך, ומנהל עסקים שבתוכו יכללו לימודי מערכות מידע, שיווק ומקצועות טכנולוגיים נוספים.

מזה 11 שנים שהקריה האקדמית אונו מבססת את הקמפוס בירושלים כמוסד אקדמי מוביל בתחום המשפטים, חינוך ומנהל העסקים, ופתיחת הקמפוס החדש תוקעת יתד עמוק לתוך האדמה הירושלמית. 

קמפוס הקריה האקדמית אונו בירושלים (צילום: ללא)
קמפוס הקריה האקדמית אונו בירושלים (צילום: ללא)

מרשת זול ובגדול נמסר: "אנחנו שמחים לקחת חלק בהקמת הקמפוס החדש בשכונת תלפיות, מבנה חדיש ומרווח שינגיש את העולם האקדמי לאוכלוסיות מגוונות מהמגזר החרדי, הערבי והכללי. החיבור בין הקהילות השונות מהווה חלק בלתי נפרד מהעיר ומהתרבות הירושלמית".

פרופ' יובל אלבשן, דיקן הקמפוסים הרב תרבותיים בקריה האקדמית אונו מספר על החזון מאחורי המיקום החדש של הקמפוס בירושלים: "הקמפוס החדש מכיל את כיתות הלימוד והציוד המתקדם ביותר, ובו מלמדים המרצים הטובים ביותר. הקמפוס תוכנן מראש בכדי שיהיה נגיש לכלל האוכלוסיות בירושלים והסביבה גם לאוכלוסיית מזרח ירושלים וגם נגיש לאוכלוסייה החרדית בשכונות לב העיר. התכנון הפנימי נבנה במיוחד כך שכל מגזר או קבוצה יכולים לשמור על זהותם התרבותית ועל אורחות חייהם לפי אמונתם".