יו"ר ארגון רבני צהר, הרב דוד סתיו נפגש בימים האחרונים עם דסי ארליך, ניקול מאייר ואלי סאפר, שלוש אחיות המאשימות את מלכה ליפר בהתעללות מינית בזמן שהיו תלמידותיה בתיכון אוסטרלי. בפגישה, הביע הרב סתיו את תמיכתו המלאה של הארגון בקמפיין האחיות הקוראות להסגיר את לייפר הנמצאת בישראל בחזרה לאוסטרליה ולהעמידה לדין על פשעיה החמורים.



הרב סתיו דחה בתוקף את טענותיהם של מספר רבנים הטוענים כי הסגרתה של לייפר מהווה חילול השם. "אין לי את המילים להביע את המבוכה הרבה שלי על כך שאנשים משתמשים בתורה כדי להגן על מעשיהם של אנשים שפעלו בצורה כזו", אמר. הוא אף השווה את נושא ההתעללות המינית לסוג של רצח רגשי והוסיף: "אלו שאוסרים על גבר או אישה להתלונן במשטרה אחראים על מקרים עתידיים. הם לא יוכלו לומר שלא ידעו. הדם של הקורבנות העתידיים צועק מן האדמה אליהם ואומר: "אתם אחראים"



האחיות הביעו את תודתן החמה על התמיכה לה זכו מארגון רבני צהר וציינו כי זו הפעם הראשונה שנשמע מסר כה חזק של תמיכה רבנית ציבורית בהן. "מעט מאוד רבנים אורתודוקסים היו מוכנים להתייצב לצידנו ולמחות על מעשיה של לייפר. חשוב מאוד שתהיה מעורבות רבנית. אנו מקוות שנשמע את אותם ביטויים מפיהם של מנהיגים נוספים בתוך הקהילה הרבנית".