מלחמת סרטוני הרשת ממשיכה, והפעם סרטון חדש שיצא (ראשון) מטעם מפלגת "כולנו" בראשות משה כחלון, תוקף את בנימין נתניהו, בטענה כי הוא "לא רואה אתכם ממטר".
בסרטון החדש, נלקחו קטעי וידאו מהסרטון שהציג אתמול בנימין נתניהו, כתגובה לפרשיות המיוחסות לראש הממשלה ואשתו, רק שהמילים של הסרטון שונו. "ראש הממשלה, אנשים לא מצליחים לגרום פה את החודש, שוב פעם אתה מדבר עם עצמך בטלפון"? מטיח בו אדם מלשכתו. 
"מיליון וחצי אנשים רעבים", מספרים לנתניהו, והוא עונה, תוך שהוא נותן אוכל לדגים שלו: "אבל אני מאכיל אותם כל יום".

"הם רוצים להסיט את תשומת הלב שלכם מהדברים החשובים באמת ולעסוק בשטויות", אומר נתניהו, "אבל אנחנו עוסקים בדברים החשובים- דווקא בא לי גלידה, אבל לא פיסטוק". 
המסר ששולח כחלון לנתניהו בסוף הסרטון הוא כזה: "נתניהו לא רואה אותך ממטר. כחלון. נטו בשבילך". 
מוקדם יותר, בכנס של המרכז להעצמת האזרח שהתקיים באוניברסיטת ת"א, התייחס יו"ר מפלגת כולנו לבעיות הריכוזיות מהן סובל המשק, ולא חסך בדבריו כלפי נתניהו ולפיד: "נתניהו ולפיד מכירים את כל הבעיות של הריכוזיות. הבעיה היא שאף אחד מהם לא רצה לטפל בבעיות ולא רצה לריב עם אף אחד".
כמו כן, הוסיף כחלון כי הוא מעוניין בתיק האוצר: "הבית היהודי רוצים את התיק לביטחון פנים, איווט רוצה את משרד הביטחון. משרד האוצר? נשלח את כחלון להילחם" אני אהיה שר האוצר החברתי הראשון של מדינת ישראל.
את דעתו על יאיר לפיד הוא לא חסך מהנוכחים בכנס, ואמר: "יאיר לפיד ישב במשרד האוצר ולא עשה כלום, שטייניץ הכיר את כל הבעיות ובחר להתעלם. אני אהיה שר האוצר החברתי הראשון של מדינת ישראל. פעם ראשונה שיהיה שר אוצר שיבין באמת את המצוקות והחברתיות".