רשימת "מגינים על ילדינו- מפסיקים להאכיל אותם פורנו", בראשות יחזקאל שטלצר ושרון אדלר, המתמודדת בבחירות לכנסת ה-20 השיקה היום (רביעי) את קמפיין הבחירות שלה.

בסרטון שהועלה לרשת תחת השם "הפקרנו את המקום שבו חיים הילדים שלנו", מוצגים אירועים שמעבירים את המסר כי יש להילחם בסרטי הפורנוגרפיה שנמצאים ברשת, מתוך רצון לשמירה ילדים ובני נוער.

הרשימה הוקמה בשנת 2006, לקראת הבחירות לכנסת ה-17 בראשות אברהם נגוסה, שהפעם נבחר ברשימת הליכוד, אך לא עברה את אחוז החסימה. המפלגה רצה בשנית בבחירות לכנסת ה-19 בראשות יחזקאל שטלצר, אך פרשה מהמירוץ זמן קצר לפני הבחירות. המצע שלה כלל אז וגם היום רק סעיף אחד, מלחמה בפורנו באינטרנט.

שטלצר, העומד בראש המפלגה, הוא חרדי בן 43 מקריית יערים, אב ל-6 ילדים, העומד בראש ארגון "שמור עינייך" למלחמה בפורנו. בעבר הסביר בראיון לתקשורת את המניע להקמת הרשימה: "יש מאות אלפי מכורים במדינה הזאת, ואני צריך את העזרה של המדינה בטיפול ומניעה. זה כל כך לא הגיוני שילד בן 9 יהיה חשוף לפורנוגרפיה, אם ההורים שלו רוצים אז שיקנו לו אינטרנט חופשי מתנה ליום ההולדת, אבל ששאר הציבור יקבל אינטרנט מסונן. כשאתה הולך לקניון אתה לא מצפה שילד יהיה חשוף לדבר כזה יש חוקים נגד זה, אבל באינטרנט הכל פרוץ".