מפלגת מרצ שמדשדשת בסקרים מקבלת תמיכה מכיוון מפתיע. הקומיקאית האמריקאית היהודייה שרה קייט סילברמן, הידועה בסגנונה הקומי הבוטה והפרובוקטיבי, צייצה בטויטר קריאה למצביעי מרצ להתייצב בקלפי ביום הבחירות ולהצביע בעד הרשימה שנלחמת על הישרדותה הפוליטית.



"ישראלים", צייצה סילברמן. “אם אתם תומכי מרצ אתם נדרשים להצביע ב-17 במרץ. כל קול נחשב! אם לא תצביעו אל תבואו בטענות אחר כך".







סילברמן התפרסמה הודות לספרה ולהופעות אורח בתוכנית סאטרדיי נייט לייב. היא הפיקה וכיכבה בסדרה "התוכנית של שרה סילברמן" ששודרה בין השנים 2007-2010 בערוץ הטלוויזיה האמריקאי קומדי סנטרל.



הקומיקאית תמכה במועמדותו של ברק אובמה לנשיאות ארצות הברית, וביולי 2012 היא פרסמה סרטון ביוטיוב בו היא קוראת לשלדון אדלסון להעביר את התרומה שהבטיח לתרום לקמפיין המועמד הרפובלקני לנשיאות ארצות הברית מיט רומני, לקמפיין של אובמה. בתמורה היא הבטיחה לבצע עמו "מספריים" (כינוי ליחסי מין לסביים) כשהיא לבושה בביקיני עד שיגיע לסיפוק.‏ אחותה, סוזן סילברמן, היא רבה רפורמית המתגוררת בירושלים.



חברות הכנסת זהבה גלאון ותמר זנדברג מיהרו לשתף היום את הציוץ של סילברמן בחשבון הטוויטר שלה. על רקע הסקרים האחרונים, המנבאים לה ארבעה-חמישה מנדטים בלבד, על סף אחוז החסימה, פתחה מרצ בקמפיין הישרדות והשיקה אתמול את קמפיין השבוע האחרון תחת הסיסמה "אסור לנו לאבד את מרצ, זה תלוי רק בך". מרצ מנסה כעת לפנות לרגשות המצביעים כאשר הקו המנחה הוא שהצבעה למרצ תחזק את גוש השמאל, ובהכרח תוביל להמלצה על יצחק הרצוג לראשות הממשלה.