הוויכוח בין משה כחלון לבין יאיר לפיד על השאלה האם נבנות יחידות דיור בקריית גת זוכה להתפתחות מפתיעה. כזכור, שר האוצר לשעבר הציע לכחלון לרדת לשטח ולראות במו עיניו את הבניה המאסיבית ברחבי הארץ תוך דגש על קרית גת.



יו"ר כולנו הרים את הכפפה, וירד דרומה לאתר הבנייה, בו לדברי לפיד נבנות 7,000 יחידות דיור. בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות נראה כחלון עומד במקום בו אין בנייה כלל ולא רואים מנופים ודחפורים, כפי שהבטיח לפיד.



 


אלא שיש תפנית בעלילה. שי זולדן, חבר מועצת קרית גת, העלה סרטון משלו לפייסבוק, בו הוא תוקף את שר התקשורת לשעבר על כך שלא אמר אמת כשביקר במקום.



"אני רוצה להגיד לך שהסרטון שעשית פוגע בנו. אם רק היית מרשה לעצמך להזיז את המצלמה רק 20 מעלות שמאלה ולראות את כל מה שקורה כאן, את הכניסה האמיתית לכרמי גת. תוך שנה חצי יש כאן תשתיות לכמעט שליש עיר מקרית גת. 7,500 יחידות דיור במרחק שתי דקות מהרכבת ומכביש 6".



זולדן פנה לכחלון ואמר: "אנחנו נמצאים 100 מטר מהנקודה שאתה עמדת בה בפעם הקודמת. אם היית נכנס, היית רואה את כל המשאיות וכל הדחפורים". בסיום דבריו, תהה זולדן אם לכחלון יש בעיית ניווט: "אני רק רוצה להאמין שיש לך בעיה בכושר ההתמצאות ולא באמינות הפוליטית שלך".