מי מאיתנו לא ניסה להרשים אנשים תוך כדי עשיית מעשה מסוכן וטיפשי, אך אז קרה משהו ממש מביך שגרם לו לרדת למחתרת? כן, דווקא כשאנחנו מנסים להיות הכי קולים קורים הדברים שהכי גורמים לנו לרצות להיבלע בידי אמא אדמה. אך בדיוק ברגע זה אמא אדמה עסוקה בלהצביע עלינו ולצחוק, אז היא לא פוערת את פיה.

איש אחד למד זאת בדרך הקשה והכואבת, לאחר שניסה קפוץ לתוך נהר ונכשל בגדול. בווידאו ויראלי, שמקורו ככל הנראה באוסטריה, נראה גבר צעיר חשוף חזה רץ אל עבר שפת נהר עירוני, עולה על פח ומנסה לזנק מעל מעקה הנהר. אך לצערו הרב הוא מחליק, נוחת עם איבר מינו וישבנו בדיוק על המעקה ונופל למים. לאחר מכן הבחור הצעיר נראה עומד בתוך מאגר המים, שנראה מזוהם יותר מהירקון, כשברקע הצלם שואל אותו "אתה בסדר", ולזה עונה הצעיר "אני פאקינג יכול לעשות זאת כל יום". אך מילותיו לא משכנעות, הוא נראה נסער ומנסה לעקל את גודל הפאדיחה שלו, ותוהה האם יוכל להציל את גבריותו הפגועה, תרתי משמע. 

 

אין מידע רב על הסרטון, אך ידוע שהחל דרכו באינסטגרם בדף הבית של wardakommewieder, לשם הועלה תחת הכיתוב בגרמנית "החלה עונת הרחצה, מול ה-flexvienna. מי מהחברים שלכם יכול לעשות זאת?". flexvienna הוא מועדון להופעות חיות באוסטריה, כך שסבירות גבוהה שזה אכן המקום בו צולם הסרטון ההזוי. 
 
באופן לא מפתיע, הסרטון הפך וויראלי ומהאינסטגרם עשה דרכו לטוויטר, פייסבוק ולאתרי חדשות, ואפילו הגיע לאוזבקיסטן. רבים ראו בו סרטון משעשע, ולצד זאת היו מי שדאגו לשלומו של הצעיר. הסרטון, שזכה למאות מיליוני ציפות ברחבי העולם, הדאיג את הגולשים שתהו שמא הבחור הצעיר נדבק ממחלות מין מהמגע עם המעקה המזוהם, ואחרים חששו לשלום ישבנו ואיבר מינו. נוכל רק לקוות ששלומו של הצעיר טוב, ושלא יחזרו על השטות הזאת, כל יום.