משה כחלון, העומד בראש מפלגת "כולנו", הציג הערב (ראשון) את האישה השלישית ברשימתו, צגה מלקו, פעילה חברתית ועיתונאית ממוצא אתיופי, שהיתה בעבר מנהלת רשת א' ברשות השידור. כחלון מייעד למלקו את המקום השלישי ברשימתו לקראת הבחירות לכנסת.

מלקו (46), ילידת גונדר, אם לשניים, עלתה לארץ לבדה בגיל 16 מאתיופיה ורק 8 שנים מאוחר יותר הגיעה גם משפחתה לישראל. בתחילה התגוררה במרכז קליטה בטבריה ולמדה שם באולפן. לאחר מכן עברה לירושלים, למדה במכינה לתלמידי חו"ל והשלימה את לימודי התואר הראשון במדעי המדינה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה באוניברסיטת בר-אילן. היא גם בעלת M.A במינהל עסקים מטורו קולג', בירושלים. 

מלקו עובדת בימים אלה כעיתונאית ברשות השידור בשפה האמהרית, חברה במועצת העיתונות, מייצגת את ועד אגודת העיתונאים בי-ם ושופטת בבית הדין לאתיקה של מועצת העיתונות. 


מלקו היתה בין מובילי המאבק בפרשת השמדת מנות הדם של עולי אתיופיה ב-1996. כמו כן, נאבקה בבית ספר בירושלים שלא הסכים לקבל את בנה ללימודים בשל צבע עורו והמאבק למען זכויותיהם של הקייסים, מנהיגיהם הרוחניים של בני הקהילה האתיופיות. 
במסיבת עיתונאים משותפת שערכה אתמול צגה מלקו עם כחלון היא סיפרה: "שמי בישראל הוא צגה מלקו ולא אושרה. כשהגעתי בגיל 16 לישראל רצו לקרוא לי אושרה. אמרתי להם שזה לא השם שלי זה לא מקובל, נלחמתי על כך ולא הסכמתי לשנות אותו. התעקשתי. זה היה היום הראשון בו התחלתי להילחם ולא לוותר. נשארתי צגה".

"כשהגעתי לישראל כנערה זה לא היה פשוט אבל ידעתי שזה הבית שלי. אבל עד היום בכל מקום שאני הולכת מלווה אותי שאלה אחת – "גברת, אני צריכה פעמיים בשבוע ניקיון, האם את פנויה לניקיון?" היום אני אומרת: כן אני פנויה לניקיון, אבל לא של בתים, של שחיתות. אני מוכנה לניקיון של אטימות, ניקיון של ראיית אחר כנחות בשל שמו, מבטאו, צבע עורו. אני הצטרפתי לכולנו כי כמו שמשה אמר, צריך לנקות ולבנות", הוסיפה.

מלקו מצטרפת לאלוף (במיל') יואב גלנט, ד"ר יפעת שאשא ביטון, רחל עזריה, השגריר לשעבר מייקל אורן ולאלי אללוף שכבר הצטרפו לרשימה.