עם 81 אחוזי תמיכה מכלל חברי מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ, המנצחת הגדולה של הפריימריז, התייחסה הבוקר (שלישי) לתוצאות.



יחימוביץ', שהיתה מהח"כים הפעילים במשכן במהלך הכנסת ה-19, זכתה לאמון של כ-22,855 איש ואמרה: "קודם כל ולפני הכל אני רוצה להודות לחברי מפלגת העבודה שהצביעו באחוזים גבוהים ובחרו לפי ראות עיניהם רשימה שמביאה לנו הרבה מאוד כבוד בהליך נקי ודמוקרטי שהבליט את היחוד של המפלגה כדמוקרטית".

"החל מהרגע הזה יש לנו מטרה אחת משותפת להסתער על הבחירות הכלליות במרץ. לגבש את הרשימה לכלל כוח מחץ בראשותו של מי שיהיה בסיכוי גבוה רוה"מ הבא של ישראל, יצחק הרצוג, ולהביא קץ לשלטון נתניהו. זו מטרה שהיא קריטית ביותר לעתיד החברה הישראלית ולהבאת תקווה משמעות וטעם לחיים שלנו פה. שלא יהיו רק חיים של פחד הסתגרות ואיומים בלתי פוסקים אלא חיים רגילים של חזון פרנסה טובה וידיעה שאנו חיים במדינה נורמלית דמוקרטית ושפויה".


יחימוביץ העלתה על נס את הצלחת הנשים ברשימה: "יש דבר אחד שחשוב לי לציין בהקשר של הרשימה שנבחרה. הכח הנשי המדהים שבא לידי ביטוי. שלוש מהנשים כלל לא נזקקו לשריון. נבחרו בכוחות עצמן בחמישיה הראשונה של הרשימה המשותפת יש שלוש נשים. זה שיעור מדהים".

ח"כ יחימוביץ' זכתה ב-81 אחוזים מהקולות (22,855 קולות), בעוד שאיתן כבל (15,902) קיבל 56 אחוזים בלבד, שמיקמו אותו במקום העשירי בלבד. ההפתעה הגדולה של הבחירות, ח"כ סתיו שפיר, קיבלה את אמון ציבור הבוחרים שלה, כשהשיגה 21,588 קולות, שהם 76.1 אחוזים.
 
יו"ר מפלגת העבודה, יצחק הרצוג, בירך הבוקר על הרכב הרשימה ואמר כי: "זהו בוקר של תקווה! בחרנו אתמול רשימה טובה ביותר, נקיית כפיים, אמיצה ולוחמנית עם הרבה ציונות, שמשלבת ניסיון רב עם חשיבה פורצת דרך, אידואולוגיות עמוקות ויכולת מימוש כבירה", אמר הרצוג.
 
"זו רשימה שמייצגת את כל חלקיה של החברה הישראלית ותוביל את המדינה, יחד עם חברינו מהתנועה ודמויות מצוינות נוספות, לשינוי דרך ולכיוון חדש בארבע השנים הקרובות. העבודה רק מתחילה ולכולם יש מקום להשתלב ולתרום. יש לנו חודשיים להגיע לכל מקום בארץ, לדפוק על כל דלת, לקרוא לאזרחיות ואזרחי ישראל לקחת את ההגה של המדינה הזו יחד איתנו, ולחולל את המפנה שכל מדינת ישראל מייחלת לו", הוסיף".