בבית היהודי עומדת להסתיים ספירת הקולות ולפי גורמים במפלגה מסתמן כי יו"ר הסיעה, ח"כ איילת שקד, היא המנצחת הגדולה בפריימיריז ותסיים במקום הראשון, שהוא השלישי ברשימה לאחר יו"ר המפלגה נפתלי בנט ויו"ר תקומה, השר אורי אריאל.


זהו הישג אדיר לח"כ שקד, שלראשונה בתולדות המפד"ל מנצחת אישה ועוד חילונית, במפלגה שהיא מפלגת הדגל של הציונות הדתית. יו"ר המפלגה, המקורב לח"כית, מיהר לברך בפייסבוק וכתב: ""איילת, עשית היסטוריה. יש מקום לכולם. דתיים חילונים, כל מי שלא מתנצל שהוא אוהב את הארץ שלנו".

ח"כ ניסן סלומיאנסקי, סגן השר אבי וורצמן וסגן השר אלי בן דהן, שוויתר על מקומו בתקומה והתמודד מול עשרות מתמודדים אחרים בפריימריז.

ינון מגל ישובץ במקום השביעי, במקום התשיעי בצלאל סמוטריץ' (משורין של תקומה), את המקום העשירי תפס ניר אורבך מנכ"ל המפלגה. רונן שובל ודני דיין נדחקו לסוף העשירייה השנייה.

לאחר ספירת 95 אחוז מקולות מתפקדי הבית היהודי (90 אחוזים מהקלפיות) מסתמנות התוצאות הבאות:

1. בנט
2. אריאל
3. איילת שקד
4. הרב אלי בן דהן
5. ניסן סלומיאנסקי
6. אורי אורבך
7. ינון מגל
8. שולי מועלם
9. בצלאל סמוטריץ'
10. מוטי יוגב
11. אבי וורצמן
12. ניר אורבך
13. הרב רונצקי
14. הרבנית יהודית שילת
15. אורית סטרוק
16. רונן שובל
17. שרה אליאש
18. זבולון כלפה
19. אביחי בוארון
20. משה סולומון
21. דני דיין

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט ימסור היום הודעה בעקבות תוצאות הפריימריז במפלגתו. בנט, שקיווה לשנות את פניה של המפד"ל ההיסטורית ולשלב בה ציבורים רחבים יותר, עשוי להתאכזב מהרכב הרשימה שכן מסתמן כי לבד מאיילת שקד, שניצחה בפריימריז, וינון מגל המשוריין, ישולב בה רק עוד חילוני אחד, רונן שובל, שנדחק למקום ה-16 שהוא מקום גבולי עפ"י הסקרים.
 
דני דיין, ראש מועצת יש"ע לשעבר, נדחק למקום לא ריאלי, המקום ה-21 ברשימה. ככלל, מתאפיינת הרשימה כרשימה דתית שמובילים בה אנשי האגף הנצי במפלגה, המחוזקים ע"י משורייני תקומה. ברשימה ישנה הבטחת ייצוג לשתי נשים והקרב על המקומות המשוריינים מתמודדות יהודית שילת ושרה אליאש.

על פי הנתונים הרשמיים שהתקבלו מהמפלגה, שיעור ההצבעה בבחירות המקדימות עמד על כ-57%, ועם תום ההצבעה, הועברו 268 הקלפיות מאתרי ההצבעה ברחבי הארץ למרכז ספירת הקולות בבני ברק. את הספירה ביצעה אותה החברה שביצעה אתמול את ספירת הקולות של מפלגת העבודה, ובשל שיטת ההצבעה המסובכת בבית היהודי, התוצאות צפויות להתפרסם רק היום.