ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף הלילה (חמישי) בעמוד הפייסבוק שלו, את הרשימה שנבחרה אתמול בפריימריז של מפלגת העבודה. בסטטוס שפירסם כתב נתניהו: "מפלגת העבודה בחרה רשימה של שמאל קיצוני ואנטי ציוני.  תהום פעורה בין הליכוד בראשותי לבין העבודה שכוללת אנשים שאומרים: ״נשים ישראליות לא צריכות לשלוח את ילדיהן לצבא״. ״התקווה הוא שיר גזעני״. הזהות הפלסטינית שלי חזקה מזו הישראלית״. 



"על כן אין מפגש בין התפיסה הלאומית והאחראית של הליכוד בראשותי לבין הרשימה השמאלית וחסרת האחריות של ציפי ובוז׳י, שעכשיו מתברר שהיא רשימה שמאלנית קיצונית. זוהי בדיוק ההכרעה: ממשלת ליכוד חזקה בראשותי או ממשלת שמאל בראשות ציפי ובוז׳י. אין בחירה אחרת".

 
אמש, שלוש נשים נבחרו בעשירייה הראשונה (ועוד ציפי לבני כשיריון) של מפלגת העבודה. מזכ"ל מפלגת העבודה, ח"כ חיליק בר, הקריא את התוצאות, כשהמנצחת הגדולה, ח"כ יחימוביץ', זכתה ב-81 אחוזים מהקולות (22,855 קולות), בעוד שאיתן כבל (15,902) קיבל 56 אחוזים בלבד, שמיקמו אותו במקום העשירי בלבד.
 
ההפתעה הגדולה של הבחירות, ח"כ סתיו שפיר, קיבלה את אמון ציבור הבוחרים שלה, כשהשיגה 21,588 קולות, שהם 76.1 אחוזים. איציק שמולי, עומר בר לב ומרב מיכאלי נכנסו גם הם לעשירייה הראשונה.