בתגובה למיקומו הנמוך של ח"כ משה מזרחי ברשימה החדשה של מפלגת העבודה (29), אמר היום (חמישי) יו"ר ישראל ביתנו כי "כנראה בעבודה לא אוהבים שטינקרים". בתגובה אמר מזרחי כי ליברמן מדבר ב"נוסח טוני סופראנו".
 
ח"כ מזרחי, תנ"צ בדימוס, ניהל בעבר בהיותו ראש היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות במשטרה (יאחב"ל) חקירה סמויה נגד ליברמן בשל חשדות שונים שהיו נגדו. במסגרת החקירה ביצע האזנות סתר לליברמן אך תמלל גם ההאזנות שלא היו קשורות לחקירה ועקב כך הודח מתפקידו. 
 
ליברמן נשאל היום על תוצאות הפריירמיז בעבודה ואמר: "קודם כל אני רוצה לפרגן. אני חושב שקודם כל הם בחרו רשימה טובה מאוד ובאמת שאפו. גם מי שלא נבחר אני חושב שהתוצאה מצוינת שגם ניצב מזרחי והשני, הבוגד המקצועי, אלדד יניב, לא נבחרו. ראיתי  שאפילו במפלגת העבודה לא אוהבים את השטינקרים". 
 

בתגובה אמר ח"כ מזרחי: "הסגנון בנוסח טוני סופראנו מעיד על האיש המוביל מפלגה גזענית שבהבל פה מוכנה להעיף את אזרחי מדינת ישראל הערבים לכל הרוחות".
 
"האיש המסוכן הזה, שמנסה להתחזות לזהבה גלאון מדיני, מוביל מפלגה נגועה בשחיתות מהראש ומטה, האיש ששום דמוקרטיה מתוקנת לא הייתה מכילה אותו. צריך שקהל הבוחרים יפקח את עיניו ויעניש ציבורית את הנגועים בשחיתות ובגזענות", הוסיף מזרחי. מזרחי אמר עוד, כי "אני מקווה ששתיקת הכבשים הפוליטית מול הסכנה הזו, אינה מעידה על העתיד."