ראש השב"כ לשעבר, ומי שנבחר במקום ה-20 בפריימריז הליכוד שנערכו בשבוע שעבר, מטיח האשות קשות בהתנהלות סביב פריימריז הליכוד, שבסיומן מוקם כאמור בתחילת העשירייה השלישית, כשהוא מקדים את ציפי חוטובלי.



"היום ברור לחלוטין שמאות קולות הושגו במרמה במעטפות כפולות", כתב דיכטר בעמוד הפייסבוק שלו. "אותם קולות נספרו בהפרש של ימים עד שבוע ממועד הספירה הרשמית והויבלו למצב אבסורדי בו חוטובלי גוברת על כל המועמדים ומוצבת לכאורה במקום הראשון בין כל מתמודדי הליכוד בקלפיות המדוברות".



בהמשך כתב דיכטר: "הסיפור רחוק מלהסתיים, ואם הקלפיות ש'נעדרו' ו'בושלו' במשך ימים לא ייפסלו- הסיפור ימשיך לידון במחוזי ואף בעליון".



בתגובה להאשמות שהעלה דיכטר נמסר משלכתה של סגנית השר חוטובלי: "לפי ספירות חוזרות של הימים האחרונים, חוטובלי מובילה על פני דיכטר. לאורך כל הדרך לא דברנו ולא טענו על זיופים אלא על טעויות ואי סדרים בספירה. אנו מצפים מוועדת הבחירות של הליכוד לתקן את הטעון תיקון, כך שישתקף רצון הבוחר בצורה האמיתית ביותר".

גורם בכיר בליכוד מסר כי החלטה סופית של ועדת הבחירות טרם ניתנה. לפי בדיקות חוזרות של מספר פרוטוקולים חוטובלי מובילה ב-19 קולות בלבד על פני דיכטר אולם לשני הצדדים ניתנה אפשרות להשמיע את השגותיהן,  בהתאם לספירות שהם ביצעו על סמם עיון בפרוטוקולים של קלפיות שונות שהעומדו לרשותם, עד ליום א', ואז התמונה עוד עשויה להשתנות. עוד הדגישו בליכוד כי על כל החלטה שלא תיפול יוכלו הצדדים לערער בפני בית הדיון העליון של הליכוד ואחרי זה לעתור לבית המשפט המחוזי ואף לעליון.

ביום שני הגיש דיכטר עתירה על זיופים ומעשים פליליים שנעשו לטענתו בבחירות והוא אומר כי "בלי פסילת הקלפיות המזויפות נצטרך ללכת לבחירות חוזרות".

חוטובלי טענה כי על פי ספירה מדגמית של כמה עשרות קלפיות מתברר כי נוספו לה כאלף קולות ומאחר והפער בינה לבין דיכטר היה 55 קולות בלבד היא דורשת להציבה במקום ה-20.
היום, סמוך למועד האחרון להגשת הערעורים, הפתיע דיכטר עם ערעור משלו. בערעור אותו הגיש באמצעות עורכי הדין חי ותום שנפ, הוא דורש לפסול "קלפי מסתורית בירושלים", קלפיות בירכא וקלפיות בגדרה בחשד לזיופים ומעשים פליליים שנעשו לטענתו. 
"באתר הבחירות בירושלים אירעה תופעה חמורה מאין כמותה, הגובלת בפלילים", נטען בערעור. בעוד תוצאות האמת הראו כי בירושלים, ללא הקלפי המסתורית, עמד הפער בין דיכטר לציפי חוטובלי, הממוקמת במקום ה-26 ברשימת הליכוד, על 754 קולות לטובת דיכטר, הרי שכעבור ארבעה ימים ממועד הפריימריז, התגלו 700 מעטפות כפולות של תושבי יהודה ושומרון, אשר  ספירתן ושקלולן בספירה הביאו לצמצום הפער בין דיכטר לחוטובלי לסך שך 55 קולות בלבד. 

"פתאום התגלו 700 מעטפות". בוחר בליכוד. צילום: פלאש 90
 
"תוצאות אלו", נטען בערעור, "הושתלו בידי מאן דהו בכוונת זדון כדי לשנות תוצאות הצבעה חוקיות... מעטפות כפולות אלו - במעשים פליליים יסודן. המדובר במעטפות אשר הוכנסו לאחר יום הבחירות על ידי גורמים זרים, בעלי אינטרס להשפיע על הבחירות, ומשכך - טפסי ההצבעה במעטפות אלו כלל אינם משקפים את רצון הבוחרים". 
עוד נטען כי כשירותן וחוקיותן של המעטפות הכפולות כלל לא נבדקו על ידי הגורמים הרלוונטיים בליכוד, וכי הדבר "מהווה פגם כבד בהליך הבחירות עד כדי כתם שייראה לדיראון עולם בתנועה". 
לערעור צורף חומר ראיות: מזכר שכתבה עורכת דין אשר שימשה ככל הנראה כנאמנה בקלפי, ולפיו "תוצאות הקלפיות הכפולות לא סוכמו ולא נשלחו". 
הערעור חושף בנוסף, כי שבח שטרן, אשר התמודד לרשימת הליכוד בכנסת, ואשר מזוהה עם ציפי חוטובלי, שימש, בניגוד לחוק, יומיים לאחר הפריימריז, כחבר ועדת הבחירות אשר קיבלה את ההחלטה לספור מחדש את הקולות, ולכלול אף את תוצאותיה של הקלפי המסתורית מירושלים. זאת מבלי שניצבו משקיפים מטעמו של דיכטר.
דיכטר גם מערער על תוצאות הקלפות בירכא ובגדרה ומבקש לפסול אותן ביחד עם "הקלפי המסתורית" בירושלים או לקיים בחירות חוזרות.
בנוסף לכך הגיש היום גם ח"כ לשעבר מיכאל רצון, שהתמודד בפריימריז, ערעור על אי סדרים בקלפי באור יהודה.