יו"ר ישראל ביתנו, אבגידור ליברמן, שסיסמת הבחירות שלו היא "אריאל לישראל, אום אל פאחם לפלסטין", הציג הערב (שני) את הרשימה החדשה שלו לכנסת והתגאה בין היתר במועמדת מספר עשר, שירה מיסטריאל, יושבת ראש אגודת הסטודנטים באוניברסיטת אריאל, בת 24 בלבד.


אולם הערב התגלה פרט מביך לגבי המועמדת הטרייה. מסתבר שמיסטריאל פרסמה לפני כחמש שנים פוסט בפייסבוק, שבו כתבה "לילה מעולה" לאחר שיהודי דרס באיזור סילוואן פלסטיני שיידה אבנים על רכבו. "פחחחח ערבי מסריח. למי שלא ראה יש סרטון ביוטיוב ערבי נדרס", כתבה המועמדת של ליברמן לכנסת. את הפוסט חתמה במילים: "לילה מעולה".

האירוע המדובר התרחש בסוף 2010, כשיהודי המתגורר בשכונת סילואן שבמזרח ירושלים נתקל בנערים פלסטינים שיידו אבנים לעבר מכוניתו. בניסיון להימלט מהמארב הוא דרס את אחד מהם, העיף אותו על רכבו ובהמשך לכביש ונמלט מהמקום תוך שהנערים ממשיכים ליידות על רכבו אבנים. הנער נפצע בינוני וטען כי הרגיש סכנה לחייו.


בתגובה, חבר הכנסת, אחמד טיבי הגיב לה: "זבל מוסרי. בגרמנית זה היה נשמע יותר אותנטי".



בהמשך, פירסמה מיסטריאל סטטוס בעמוד הפייסבוק שלה: "היי חברים, מפיצים בתקשורת פוסט שכתבתי לפני מספר שנים, אני בהחלט מסכימה שיש צורה להתבטא ולהגיד דברים, אולם העובדה היא שגם במקרה הזה מי שהיה אלים וזרק את האבנים על חפים מפשע היו הערבים".