אב בית הדין של הליכוד, עו"ד מיכאל קליינר, שדן היום בערעור של אבי דיכטר על דחיקתו למקום ה-26 ברשימת הליכוד לכנסת לטובת ציפי חוטובלי שקודמה למקום ה-20, אמר כי הוא מעדיף שיו"ר הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו, ימצא פתרון פוליטי לעניין מבלי שיהיה צורך להכריעו משפטית.

במהלך הערעור היום העלה עו"ד קליינר כמה אפשרויות. הוא הציע בין היתר ביטול אחד השריונים (מקום 11) ברשימה כדי שגם דיכטר וגם חוטובלי יתקדמו במיקומם או לחלופין ספירה מחודשת של כל הקלפיות בפריירמיז של הליכוד. מדובר ב-600 קלפיות בסך הכל.
תהליך הספירה עלול ליצור כאוס של ממש בליכוד ולהביא לשינויים משמעותיים בהרכב הרשימה לכנסת. קליינר נתן לצדדים 24 שעות להגיש לו את השגותיהם בכתב עד ליום שישי, שכן אחרת בית הדין יצטרך להחליט בעצמו. במקביל הוא גלגל את תפוח האדמה הלוהט הזה לפתחו של נתניהו.

במקביל גובר הלחץ מצד פעילי שטח של הליכוד להתערב ולפתור את המשבר. כ-300 חברי ליכוד כתבו לנתניהו לפעול לשלב גם את חוטובלי וגם את דיכטר במקומות ריאלים ברשימה ולהביא להפסקת הסאגה המשפטית שעלולה לפגוע קשות בתנועת הליכוד בבחירות.
"אנו מאמינים כי התערבותך האישית לטובת הנושא ושילוב השניים ברשימה לכנסת יוכיחו לציבור הישראלי כי אתה הוא המבוגר האחראי גם בליכוד פנימה וגם במדינת ישראל" נאמר בפנייה.
ואם לא די במאבק בין דיכטר לחוטובלי הגיש היום גדי באשרי, חבר תנועת הליכוד אשר התמודד בפריירמריז כנציג מחוז דן עתירה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית של הליכוד, השופט בדימוס מנחם נאמן לפסול קלפיות באזור דן בשל אי סדרים חמורים. 
העתירה הוגשה ליו"ר ועדת הבחירות לאחר שהיום בית הדין של הליכוד דחה את עתירתו של באשרי.