פרשה חדשה-ישנה ישנה מאיימת להשפיע על מפלגת כולנו המתמודדת בבחירות? היום (חמישי) הותרה לפרסום פרשה לכאורה, הקושרת את קובי כחלון (אחיו של יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון) בחשדות לפלילים. 
 
לפני כשנתיים וחצי שימש קובי כחלון כיו"ר הוועדה לתכנון ובנייה בעיריית ירושליים. באותה העת, הוגשה נגדו תלונה ביחידה הארצית למאבק בפגיעה כלכלית (יל"כ), בחשד של מרמה והפרת אמונים. לאחר החקירה העבירה המשטרה את ממצאיה לפרקליטות מחוז ירושליים לפני כשנה וחצי, מהם עלה כי לא נמצאה תשתית ראייתית כנגד כחלון האח.
 
תיק זה עדיין מצוי בפרקליטות מחוז ירושליים ולגביו טרם נתקבלה החלטה סופית , אולם ממקורבי כחלון נמסר כי התיק עומד להסגר וכי הוא אינו חשוד יותר.

חשוב לציין כי במסגרת אותה חקירה עלה חשד לכאורה כי גורמים בכירים במשטרה , וביחידה החוקרת ניסו להשפיע על החקירה.
 
עניין זה עלה במסגרת חקירה אחרת שהתנהלה וקשורה לעו"ד רונאל פישר. במחלקה ליחידות שוטרים (מח"ש)  שבפרקליטות המדינה מבהירים כי מבחינת החומר שנבדק בעבר במח"ש עולה כי אין יסוד לחשד שבוצעה עבירה פלילית מצד ניצב במשטרה בעינינו של כחלון. הבהרה זו באה להפריך את הטענה ממנה עלה לכאורה כי בחקירת כחלון ניסה גם מי שמכהן  היום כניצב להשפיע .
ממפלגת "כולנו" נמס בתגובה: "לפני כשנתיים היה קובי קורבן לניסיון סחיטה ע"י קצין משטרה בפרשת רונאל פישר. בעקבות בדיקת העובדות ולאחר דיווחו של קובי לקציני משטרה בכירים בזמן אמת משמש היום קובי כעד מרכזי בפרשה כנגד אותו קצין מושחת. קובי עודכן על ידי המשטרה כי התיק נסגר וכעת ממתינים לסגירה פורמאלית של התיק ע"י הפרקליטות. לצערנו, יש גורמים אינטרסנטים המנסים לעשות שימוש פוליטי ומניפולטיבי על מנת לפגוע במפלגת כולנו".