צעירי מפלגת "ישראל ביתנו" מקיימים בשעה זו, יחד עם מועמד המפלגה לכנסת, שרון גל, משמרת מחאה מחוץ לסניף סטימצקי ברחוב אבן גבירול בתל אביב. המוחים הניפו שלטי "אני שארלי" ו"האסלאם הקיצוני לא ינצח".



מחאת צעירי המפלגה באה בתגובה להחלטת הנהלת רשת הספרים לבטל את אירוע מכירת המגזין "שארלי הבדו" כפי שתוכנן להתקיים וזאת בגלל איומים מפורשים ולחצים מכיוונם של חברי הכנסת מהסיעות הערביות וארגונים איסלאמיים קיצוניים בישראל.  

שרון גל אמר כי הניסיון של הח"כים הערבים מהמפלגה הקומוניסטית, איסלאמיסטית, ג׳ידהיסטית להלך אימים ולהפוך את מדינת ישראל למדינת דעאש לא יצלח וכי ״ישראל ביתנו״ תעמוד כחומה בצורה מול הניסיונות לבטל את ישראל כמדינתו של העם היהודי".

הבוקר קרא יו"ר המפלגה, שר החוץ אביגדור ליברמן, לצעירי "ישראל ביתנו" לרכוש אלפי עותקים של הגיליון האחרון של השבועון הסאטירי הצרפתי ״שארלי הבדו״ ולחלק אותם לציבור במקום האירוע שאותו ביטלה רשת ״סטימצקי״, על רקע מחאת הציבור הערבי בישראל.

השר ליברמן אמר: "לא ניתן להפוך את ישראל למדינת דאעש, לא נאפשר לאיסלאם הקיצוני להלך אימים ולהפוך את מדינת ישראל למדינה שנכנעת לאיומים ופוגעת בחופש הביטוי". ליברמן אף התייחס לאזהרה ששיגר ח״כ מסעוד גנאים לנתניהו, על כך ש״המדינה ורשת ההוצאה לאור יהיו אחראיות לתוצאות״ אם תמכור סטימצקי את השבועון הצרפתי. "זוהי חצייה של קו אדום נוסף של הנהגת הציבור הערבי בישראל", אמר ליברמן.

כזכור, רשת סטימצקי נכנעה ללחצים והחליטה לבטל את מכירת הגיליון המיוחד של מגזין הסאטירה הצרפתי "שארלי הבדו", שתוכנה למחר בסניף הרשת בקניון איילון ברמת גן, ולהעביר את המכירה לאתר האינטרנט של הרשת. ההחלטה באה על רקע מחאה בקרב מוסלמים בישראל על הכוונה למכור בארץ את הגיליון המיוחד של המגזין שהודפס לאחר הטבח במערכת העיתון בפריז.